KaTa- kAtA CK

Blog persendirian ini kepunyaan Nurul Syazwani. Blog ini menceritakan kisah hidup beliau selama dia bernafas di atas dunia ni. Bagi sesiapa yang tak suka akan blog ini boleh la beredar dengan kadar segera tanpa meninggalkan jejak. Ini kerana andai jejak itu meninggalkan jejak di hati beliau, maka mampukah peninggal jejak itu untuk mencari beliau di Padang Masyar kelak untuk meminta maaf... Sekian.... AKU TAK SUKA ANYNOMOUS!!!

pelangi yang indah tu hanyalah kebahagiaan sementara untuk kita... bila-bila masa hujan akan turun menandakan hidup kita bakal diuji lagi... usah bertanya kenapa pelangi yang indah itu muncul hanya untuk seketika... kita hanya perlu bersyukur kerana pelangi itu masih sudi menjengah kita untuk memberi kebahagian kepada kita.. ALHAMDULILLAH...

Thursday, September 22, 2011

Update terkini!!!!

ASSALAMUALAIKUM.....
dah lama tak update entry... huhu
mesti korang cakap 
aku dah fed up sebab minah anynomous tu kan??
hahaha.....satu kesilapan la dalam hidup korang..
kih..kih..kih....

gelak kuat-kuat

so aku nak citer sebab lama x update entry ari ni
sebabnya dah nak dekat exam..
huhu...
tak study pon..
tapi sebab aku malas study la
aku stress.... exam dah nak dekat
tapi tak study.. aku pun stress
malas wat pape...

so ari ni setelah 7 hari membazir masa
tinggal esok ngan lusa je
tulat dah start exam
maka ari ni nak study la
hihiihi.......
apa erti "exam" dalam hidup korang
haaaaa????
aku pun jawab...
"tak de maknanye la"
hahaha....
gurau jer...
"EXAM"
BESAR maknanya pada semua 
orang yang bergelar pelajar
tak kira la pelajar sekolah rendah, menengah, mrsm, sbp
dan semuanya
pasti ada makna


aku student UiTM
HEHEHE... UiTM di hati ku..

so korang jangan rindu aku yer... aku dah nak start study.. paper aku pada tarikh 26 dan 28 oktober... pastu 1,2 dan 7 November... doakan aku yer... semoga tak de repeat-repeat nih... to anynomous.. I MISS YOU... to my beloved... dia pon exam... start 20hb oktober..sederet 4 paper.... pergghhh....1hari 1 paper.. dah macam theme exam sem ni lak... pastu ada gap 10 hari then sambung lagi 2 paper.. then, kami akan separate sampai raya tahun depan...... nak tau naper??????


No comments: