KaTa- kAtA CK

Blog persendirian ini kepunyaan Nurul Syazwani. Blog ini menceritakan kisah hidup beliau selama dia bernafas di atas dunia ni. Bagi sesiapa yang tak suka akan blog ini boleh la beredar dengan kadar segera tanpa meninggalkan jejak. Ini kerana andai jejak itu meninggalkan jejak di hati beliau, maka mampukah peninggal jejak itu untuk mencari beliau di Padang Masyar kelak untuk meminta maaf... Sekian.... AKU TAK SUKA ANYNOMOUS!!!

pelangi yang indah tu hanyalah kebahagiaan sementara untuk kita... bila-bila masa hujan akan turun menandakan hidup kita bakal diuji lagi... usah bertanya kenapa pelangi yang indah itu muncul hanya untuk seketika... kita hanya perlu bersyukur kerana pelangi itu masih sudi menjengah kita untuk memberi kebahagian kepada kita.. ALHAMDULILLAH...

Sunday, November 6, 2011

Kenapa kecoh nak kahwin kat blog jer.... fb tak???

Salam u Ollss.......
post ni bertujuan nak menjawab persoalan di atas
"kenapa kecoh nak kahwin kat blog jer...fb tak?"
huhu.. ini kerana... 
hanya beberapa kerat sahaja kawan
kat fb saya yang baca blog saya
malah boleh kira dengan jari jugak la
berapa aje yang nak baca blog saya kan
so saya putuskan nak update about nikah 
kat blog jer...

maklum la perasaan ni tak boleh pendam
marah, sedih, geram, hepi atau apa sahaja
kita kena share kan
so saya share kat sini..
saya luah kat sini
tanpa kawan-kawan saya yang ramai
giler kat luar sana tu mengetahuinya
bukan niat saya untuk menyembunyikan daripada mereka
juzz tak nak bagitau diorang awal sangat
nanti dalam 2 months before boleh la hebahkan
kat sini juzz tempat untuk saya mengabdikan kisah hidup saya
bersama keluarga, teman-teman
dan yang tersayang...
senang cakap ape yang terjadi dalam hidup saya
semuanya ada kat sini
juzz a few part yang agak sensitif tu 
saya tak tulis kat sini untuk jaga hati dan perasaan saya
walaupun hati dan perasaan saya tak terjaga... eceh....ceh.. 
hahahaha


adiossssssss

No comments: