KaTa- kAtA CK

Blog persendirian ini kepunyaan Nurul Syazwani. Blog ini menceritakan kisah hidup beliau selama dia bernafas di atas dunia ni. Bagi sesiapa yang tak suka akan blog ini boleh la beredar dengan kadar segera tanpa meninggalkan jejak. Ini kerana andai jejak itu meninggalkan jejak di hati beliau, maka mampukah peninggal jejak itu untuk mencari beliau di Padang Masyar kelak untuk meminta maaf... Sekian.... AKU TAK SUKA ANYNOMOUS!!!

pelangi yang indah tu hanyalah kebahagiaan sementara untuk kita... bila-bila masa hujan akan turun menandakan hidup kita bakal diuji lagi... usah bertanya kenapa pelangi yang indah itu muncul hanya untuk seketika... kita hanya perlu bersyukur kerana pelangi itu masih sudi menjengah kita untuk memberi kebahagian kepada kita.. ALHAMDULILLAH...

Friday, December 17, 2010

Jumbori SISPA di UiTM Shah Alam



jumbori SISPA kat UiTM Shah Alam ni diadakan
pada 12hb hingga 16hb December
antara ipta atau ipts yang join adalah
UMK, USIM, UMS, UKM, USM, UNIKL dan bla..bla..bla..
diorang tu datang bertanding, kami ni datang sebagai pemerhati jer..
huhu.. kami bertolak daripada uitm kelate pada hari sabtu.
pagi esoknya kami jalan-jalan kat JJ Bukit Raja.
Pastu dalam pukul 3 kitorang pegi uitm shah alam
untuk daftar dan semua peserta menginap kat kolej mawar.
hari pertama takde pape, malam tu pon takde pape
juz briefing dari ketua sikit then boleh la tidur.
dapat kucim gatal
hahaha
masa waktu pagi time nak g bekpes

sambil2 tunggu jejaka SISPA bersiap
kami berposing di pagi hari
sebagai kenangan masa menginap kat puncak perdana

sempat juga berposing ngan tugu puncak perdana ni

ada tak nampak muka kenyang nasi kandar???
hahaha
baru lepas bekpes ngan nasi kandar

masa kat cinema sebelum tengok NGANGKUNG


hari kedua lak kitorang ada raptai pembukaan pada waktu pagi,
kol 10 lak terus perasmian yang betul-betul.
daaaaaaaaaaaaaaannnnnnnnnnnn
masa perasmian tu aku hampir PENGSAN.
tapi nasib baik la aku sempat duduk lau tak
aku jatuh bedebuk pastu takde orang larat nak angkat.
hahahaha. duduk la aku kat belakang tu kat bahagian medik.
terus aku rasa lemah je badan. makan pun aku tak nak.
minum pun aku tak nak.
terus balik bilik dan tidur sampai pukul 5 lebih.
padahal kol 2 lebih tu ada sukan tapi aku skip la sebab dah tak sihat.
malam pulak still tak de wat pape.
free je masa kitorang.
ni la kontijen UiTM Kelantan
tapi pada masa ni aku dah out sebab nak pengsan

gambar kenangan depan stage hari perasmian
still sama aku duduk tepi jer
takde mood nak bergambar

tengok yang tunduk tu!!!!
aku la tu
rasa penat jer
masa tu masa maka
tapi aku tak nak makan
tq to pesa ngan amin sebab sudi amik kan aku air

masa ni maybe lepas dah join sukan kot..
tapi korang join ker??
wahahaha
dah la turun lambat!!!
semua terlepas kan??
tengok aku
terus tidur jee
hahahaha

ni pasukan sorak
oyeaaa!!!!

hari ketiga, ada program derma darah
dan semua aktiviti kemahiran wat pertandingan masatu jugak.
aku lak hampir je nak pengsan semalam ari ni lak aku derma darah.
huhuhu. kesimpulannya, tekanan darah aku rendah
tapi still boleh derma darah.
aku pun derma je la. lepas tu kitorang pergi jalan-jalan
kat pameran SISPA sambil tengok-tengok pertandingan yang ada.
amik gambar kat dalam stadium shah alam dan sekitarnya.
lepas tu apa lagi kitorang pergi makan tengahari.
waktu petang tu kitorang ingatkan free
rupa-rupanya ada raptai untuk penutup.
masa tu tak lama pon berdiri, tapi aku still rasa penim nak pengsan.
mmm... ape la nasib badan aku nih. lepas raptai terus balik bilik
nd get ready untuk g dewan seri budiman untuk forum.
lepas forum pulak baru la bolehh tidur lagi.
nampak tak tanda biru kat kertas tu?
tu menandakan kami semua berdarah O
kami semua memang pemurah yer
hehehe

aku dah derma darah

this is Melly
dia kawan saya
saya sayang dia....

amik gamabr kenangan ngan bas JPAM
dalam tu ada pameran
siap dapat lencana 1 malaysia lagi
huhu

ni masa dalam bas
sempit jer
tapi cukup la untuk amik gambar

motor2 berkuasa tinggi daripada JPAM

Still dalam bas JPAM
atas padang dalam stadium Shah Alam

hehehehe
kiut tak yang tengah minum air

mmmmmm........

tengah tunggu John nak panggil masuk untuk raptai

aku jadi model tiang ngan my biey

fahmi pon jadi model tiang jugak ker???
kurus je
hahaha

ni model tiang versi pompuan

komander-komander SISPA yang ayu bila pakai baju kurung
hahahaha
selalu ngan berseluar dan tshirt je


hari keempat kitorang ada raptai lagi untuk penutup. pada masa yang sama
ada yang join explorace so sape yang tinggal je la yang kena HADAP segala raptai tu. huhu.. memang azaaabbbb la dengan mengadap matahari yang baru naik tu. dapat blusher free kat muka sebab terbakar masa berdiri untuk raptai. lagi bertambah azaaaabbbnye bila pukul 2.30 petang matahari tengah meliplap kat atas kepala tu kami still berdiri untuk raptai tu!!!! eee... geram giler. muka dah la terbakar, pastu malamnye ada dinner lak. so macam mane nak make up??? make up la jugak walaupun kelabu asap dah muka ni. lagi azaaaabbbbnyeeeeee datang lawa-lawa urusetia suruh duduk LUAR dewan!!! ok fine! huh!! dengan sakit hatinya kami semua makan kenyang2 pastu terus pergi melepak kat fodkod.
ni antara wakil yang masuk explorace

muka bajer berdisplin dalam baris
padahal
mmmmm
hahaha
aku tak nak cakap pape

senyum lagi dalam baris!!!
turun 10
kejuuuuuuuuuu!!!
hahaha

ni pon sama
tau ar kiut
tak payah tunjuk kiut dalam baris la
hahaha
yang amik gambar ni nape bergerak2 dalam baris???

yak boktam!!!
tidur lak
biasa la dah penat kat padang kawad
dapat pulak masuk dlaam dewan ada ekon
layannnnnnnnnn
zzzzzzzzzzzzz

masa dinner
pewiiiiiiiiitttttttttttt
hahahaha

muka-muka ayu nak skip dinner
nak lari pegi lepak kat fodkod

masa tengah lepak kat fodkod


hari kelima dan hari terakhir, pagi-pagi lagi dah berbaris untuk penutup jumbori. eeemm dah la kami ni berdiri, tunggu lak sorang-sorang dato datang... dasar VIP kalau tak lewat x sah keVIPnya. huh!!! nasib baik aku tak pengsan. dah siap acara kat padang kawad masuk lak acara kat dalam dewan seri budiman. acara dalam dewan bagi kami ialah TIDUR setelah penat berdiri hahaha... rosak majlis. bila dah abis kat dewan kami semua pon bergegas balik kolej untuk makan dan mengemas barang untuk pulang ke UITM KELANTAN.
HUHU
masa tengah tunggu VIP untuk pentauliahan PKS
lama giler so kitorang berposing la dulu

kenangan ngan dewan sri budiman lepas majlis kat dewan
ahak!!!
cun x???

ni antara semua komander yang terlibat dalam jumbori ni
masa ni tengah tunggu bas2 datang amik kitorang untuk balik ke kolej mawar



3 comments:

ziela fadzil said...

swit sgt tyme nie..
miss dis moment..

Cahaya Kewangianku said...

lagi better klu memory ni x terselit ngan masalah2 teknikal drpd pihak urusetia

ziela fadzil said...

haah..
tau xpe..
ape2pom da best kite smua..
sep kite jgn pecoh!!!!