KaTa- kAtA CK

Blog persendirian ini kepunyaan Nurul Syazwani. Blog ini menceritakan kisah hidup beliau selama dia bernafas di atas dunia ni. Bagi sesiapa yang tak suka akan blog ini boleh la beredar dengan kadar segera tanpa meninggalkan jejak. Ini kerana andai jejak itu meninggalkan jejak di hati beliau, maka mampukah peninggal jejak itu untuk mencari beliau di Padang Masyar kelak untuk meminta maaf... Sekian.... AKU TAK SUKA ANYNOMOUS!!!

pelangi yang indah tu hanyalah kebahagiaan sementara untuk kita... bila-bila masa hujan akan turun menandakan hidup kita bakal diuji lagi... usah bertanya kenapa pelangi yang indah itu muncul hanya untuk seketika... kita hanya perlu bersyukur kerana pelangi itu masih sudi menjengah kita untuk memberi kebahagian kepada kita.. ALHAMDULILLAH...

Thursday, December 9, 2010

Hari ni Dapat tau result sem 3 diploma in banking

Hari ni bertarikh 10 December 2010, aku dah bangun pepagi buta lagi untuk online email. sebab student portal kata result akan dihantar melalui email kepada semua student. so dengan harapan menggunung seperti tingginya gunung Himalaya tapi tinggi lagi harapan aku untuk tahu result exam aku pun on la laptop. bila dah tekan button ON, masukkan password pastu aku klik google crome.tapi aku bukak comert bird then klik button email aku yang dah ada kat bookmark. dia pun loaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaading. auchak!!!!!
dalam email ni juz ada beberapa email facebook, tapi yang penting tak de email pasal benda lain. K aku FRUST. aku tutup comert bird, then aku pon pegi balik kat google crome. taip uitm student portal. terus login dan kuar la student portal tapi still TAK BOLEH CHECK. masa tu kul 7 lebih. ok fine aku tunggu la pukul 9 sebab dia kata pukul 9 boleh check kat student portal. AGAIN still negative tak boleh check.

ok fine aku boleh sabar lagi. Dengan rasa malas aku pun amik segala kain baju untuk berkemas g uitm sebab esoknya aku nak pergi ke UITM SHAH ALAM untuk jooin jumbori. entah kenapa aku tak boleh fokus untuk packing barang. aku rasa ada je benda yang tak settle lagi sampai aku tak boleh nak fokus. aku tahu la kenapa. ni mesti sebab aku dah excited sangat nak tahu result tapi still tak boleh bukak. mane aku tak excited kalau dah member-member kat fb dah sibuk bersyukur dapat result tapi aku???

aku dah siap kemas pun still tak boleh bukak. member-member aku ni dah ada yang frust ada yang hepi dan macam-macam la.. aku plak still tak tau ape perasaan aku. aku pun tergerak hati nak bukak page yang event untuk result uitm. aku pun bukak dan baca segala post diorang yang dah tau result dan belum tahu. kes macam aku pun ada yang takde kat email. dan ada sorang tu bagi link untuk check result. aku pun klik. lama jugak la dia loooooooooooooooading baru kuar untuk login.

bila dah login baru klik print then sekali lagi dia loaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaading!!! pop! dia kuar. first-first benda yang aku tangok adalah GRED. terpapar 7 baris perkataan "LULUS". OK alhamdulillah. nextnya aku beranjak ke kiri sikit. kat situ ada dia tulis gred A B C D E. semua OK kecuali ada C. APE TU???? eeemmm MACROECONOMICS patut la.. yang tu dah tak payah dikesali la. hahaha.... dah memang tu je aku layak dapat. hua3x. pastu yang lain aku tengok A ngan B jer. haiisshh... 2 subjek tu yang aku usaha giler2 B je??? OK la tu B kalau C???
hahaha..ok2 sebenarnya aku dah ok la ngan result tu.. juz terkilan ngan pointer current sem. SO SAD. rendah giler. aku ke tu. CGPA tu OK la jugak even low.

aku yang berusaha atau aku yang leka atau aku yang excIted sangat kerja dalam JPAM???
Atau aku yang bz sangat dalam SISPA atau ape sebenarnya... jauh dilubuk hati ada rasa nak quit sebagai KOMANDER JPAM. So ape yang patut aku wat sekarang ni??? entah la. untuk sem depan aku kena pikir baik2 dan plan baik ape yang sebenarnya terbaik untuk aku dan hidup aku. jangan leka lagi k!!!
AND now aku still sakit hati sebab abah janji nak hantar aku balik uitm dengan baju JPAM yang banyak giler ni. TAPI kete abah tak nak hidop sampai sekarang. aku sepatutnya g uitm pukul 9 pagi tadi. tapi sekarang dah pukul 1 setengah petang still tak bergerak kemana. aku ni malas nak pergi sendiri sebab barang banyak. lagipon mesti la bertambang banyak kalau nak dia anta g kat kolej dalam uitm. haaiisssssshhhhhhhh








No comments: