KaTa- kAtA CK

Blog persendirian ini kepunyaan Nurul Syazwani. Blog ini menceritakan kisah hidup beliau selama dia bernafas di atas dunia ni. Bagi sesiapa yang tak suka akan blog ini boleh la beredar dengan kadar segera tanpa meninggalkan jejak. Ini kerana andai jejak itu meninggalkan jejak di hati beliau, maka mampukah peninggal jejak itu untuk mencari beliau di Padang Masyar kelak untuk meminta maaf... Sekian.... AKU TAK SUKA ANYNOMOUS!!!

pelangi yang indah tu hanyalah kebahagiaan sementara untuk kita... bila-bila masa hujan akan turun menandakan hidup kita bakal diuji lagi... usah bertanya kenapa pelangi yang indah itu muncul hanya untuk seketika... kita hanya perlu bersyukur kerana pelangi itu masih sudi menjengah kita untuk memberi kebahagian kepada kita.. ALHAMDULILLAH...

Thursday, December 9, 2010

Aku Benci Abang Aku

sakit hati giler.. tadi baru je aku baik-baik mintak pinjam notebook ngan abang aku. sekarang ni aku dah nangis-nangis gaduh ngan dia. dia tuduh aku amik charger henfon nokia. pastu bila aku cakap ni charger henfon aku, dia boleh marah aku balik. so ko ingat aku ni jadi tunggul kayu diam jer bila ko marah aku?????? no la..!!! even aku adik yang sepatutnya takut atau hormat ko... tak de maknanya aku nak takut ngan hormat ko. kalau dah salah sowi la weh!!! dah barang aku, aku back up la.
aku beli henfon ni masa raya puasa ari tu lagi. dapat sekali ngan charger dan earfon. memang ar ko pon baru beli henfon. dah memang charger ni aku bawak pergi Penang ari tu, pastu aku balik uitm 5hari aku bawak.. aku guna. dah memang SAH charger ni charger aku la wehhhh!!! ari tu ko masuk bilik aku amik charger aku, aku ingat ko nak pinjam, aku wat tak tahu je la. so ari tu aku nak guna. aku amik balik. sekarang ko cakap aku AMIK charger ko?? whats the FISH kkkkkk. sape amik yang saper punyer??? pikir leklok haaaaa.....

dah ko cakap ko tinggal charger tu kat umah masa ko nak balik UMP. ko tau tau tak ko pergi ump SELEPAS aku pergi Penang. maknanya aku dah bawak charger aku pergi penang, baru ko tinggal charger ko. tu yang ko tak sedar dan ko tak tahu.. tahu??? dah sah2 la aku bawak charger aku baru ko tinggal charger ko kat umah. bila aku explain kat ko, boleh pulak ko cakap nak sepak aku erk??? ko ingat ko besar aku takut??? tak takut la weh..do i care!!!

so its okay, esok aku dah nak balik uitm. aku dah nak blah dari umah ni. ko melalak la sesorang. baik-baik aku kesian kat ko yang sakit kaki, sekarang aku cakap padan muka sebab kaki ko luka dan bengkak. nak jalan pun susah ada hati nak sepak aku. huh!!! sebelum aku mencarut ko dengan lebih panjang lebar, aku nak blah. BYE!!!!

harap ko baca blog aku!!!!!

No comments: