KaTa- kAtA CK

Blog persendirian ini kepunyaan Nurul Syazwani. Blog ini menceritakan kisah hidup beliau selama dia bernafas di atas dunia ni. Bagi sesiapa yang tak suka akan blog ini boleh la beredar dengan kadar segera tanpa meninggalkan jejak. Ini kerana andai jejak itu meninggalkan jejak di hati beliau, maka mampukah peninggal jejak itu untuk mencari beliau di Padang Masyar kelak untuk meminta maaf... Sekian.... AKU TAK SUKA ANYNOMOUS!!!

pelangi yang indah tu hanyalah kebahagiaan sementara untuk kita... bila-bila masa hujan akan turun menandakan hidup kita bakal diuji lagi... usah bertanya kenapa pelangi yang indah itu muncul hanya untuk seketika... kita hanya perlu bersyukur kerana pelangi itu masih sudi menjengah kita untuk memberi kebahagian kepada kita.. ALHAMDULILLAH...

Tuesday, December 7, 2010

____frenz request kat facebook saya____

.... fuyooo......
...dah lebih kurang seminggu saya tak update blog....
... nak tahu kenape???...
...biasa la kan sekarang ni musim hujan....
.... umah saya kat kelantan ni hujan...
...SO APE KAITAN HUJAN NGAN TAK UPDATE BLOG???....
...ntah aku tak tahu...
...aku saja je kaitkan...
...huahuahua...
...jangan marah...

....ok....
...tajuk entrie kali ni ialah....
..."frenz request kat facebook saya"...
...kisahnya bermula...
...pada awalnya saya x suka add atau approve orang yang saya x kenal...
...tapi ada la suatu ketika dulu...
...saya ada aktif kat satu grup...
...grup pasal somtim la...
...terover excited kat situ....
...so teradd dan terapprove la kawan baru kenal...
..tapi lepas tu bila sawan excited tu dah ok...
... saya pun mengamalkan dasar yang lama balik...
... tak add dan approve orang yang x dikenali...
....waktu tu jugak la saya meremove manusia yang hanya memenuhkan wall saya...
...sampai sekarang...
...still banyak lagi manusia yang saya x kenal kat fb sy...

...SEKARANG NI....
....saya dh tak approve mane2 manusia yang add saya...
...sebabnya...
...dia add saya sebab dia kenal saya...
...contohnya junior saya..
...diorang kenal saya sebab saya ada pegang jawatan kat uitm...
...sowi dik..
...akak x suka approve orang yang kenal akak..
...tapi kita tak kawan pun sebenarnya...
....even akak kenal korang ni junior akak...
...even klasmate akak pon...
.... akak tak add atau approve dia sebab kami memang tak kawan...
...yer akak akui akak kenal dia sebab sekelas JER...
....see.. sebab sekelas kan...
...kalau tak sekelas tak de nye akak nak kenal dia...
.. dah sekelas pon still tak kawan lagi..
....apetah adik2 akak ni yang kita jumpa 2 jam je seminggu...
...sowi k..
...lagipon ada kalangan korang akak tak suka..
....sebab korang tu gedik...
....TAU X???????....

...opppsss...
...tu untuk adik2 yer...
..ni untuk manusia yang sebaya saya...
...eemm... saya tau la awak ni kawan kepada kawan saya...
....tapi awak bukan kawan saya kan???...
...so JANGAN ADD saya...
...then, saya tau la awak tu pakwe/awek kawan saya...
...tapi rules dia still sama kan...
... KITA TAK KAWAN...
...tak yah la add saya...
.. saya memang nak kawan saya saja yang ada dalam frenz list...
...ada jugak yang jurulatih saya...
...ekceli...
...i dont like u la..
...eemmmm....
....setakat add pastu jadi silent frenz baik xyah...
...nyemak jer..
...kang bila kawan saya tengok facebook saya..
..pastu dia nampak awak online..
...dia pon tanya saya...
..."ni sape"...
...tak pelik ke kalau saya jawab...
..."ntah aku tak kenal"...
..pelik sangat la tu...
... dah nama frenz dalam fb..
... tapi tak kenal...
..pelik la kan???????....
...sebab tu la saya tak suka kalau kita tak kawan...
... tapi awk add saya...
...nescaya saya x approve...
....IGNORED....

...SO...
...sowi la yer kalau dah berabad tapi kita still tak kawan...
....faham2 la maksud saya kat sini...
... my junior..
...saya tak approve bukan sebab saya tak nak kawan ngan awak..
.. tapi sebenarnya...
...ramai antara awak ni...
....KAMI tak suka...
...plizz la control kegedikan awk tu k..
....so adios....










No comments: