KaTa- kAtA CK

Blog persendirian ini kepunyaan Nurul Syazwani. Blog ini menceritakan kisah hidup beliau selama dia bernafas di atas dunia ni. Bagi sesiapa yang tak suka akan blog ini boleh la beredar dengan kadar segera tanpa meninggalkan jejak. Ini kerana andai jejak itu meninggalkan jejak di hati beliau, maka mampukah peninggal jejak itu untuk mencari beliau di Padang Masyar kelak untuk meminta maaf... Sekian.... AKU TAK SUKA ANYNOMOUS!!!

pelangi yang indah tu hanyalah kebahagiaan sementara untuk kita... bila-bila masa hujan akan turun menandakan hidup kita bakal diuji lagi... usah bertanya kenapa pelangi yang indah itu muncul hanya untuk seketika... kita hanya perlu bersyukur kerana pelangi itu masih sudi menjengah kita untuk memberi kebahagian kepada kita.. ALHAMDULILLAH...

Thursday, December 9, 2010

Aku Adik yang BAEK!!!!

ASSALAMUALAIKUM...
ni la satu2nya entrie yang aku tulis tanpa diplan2
hahaha
k aku juz nak citer betapa egoisnya seorang adik
untuk mintak pinjam barang ngan abang dia
dia ni jenis ego la sikit.
pastu barang2 dia pulak punyer ar dia berkira ngan semua orang
so bila dia nak pinjam barang orang lain tu
dia rasa cam segan la
ye la bila dia dah kedekut tapi ada hati nak pinjam barang orang lain
huh... tak malu tul

so alkisahnya begini...
si adik ni dia nak pergi somewhere la
so dia tak nak bawak laptop dia yang besar gedabak
dan berat nak mampus ni
dia pun rasa2 nak pinjam ngan abang dia
dia nak pinjam notebook kecik abang dia
yang dah tentu2 ringan giler
senang nak bawak kemana-mana
even nak duduk 24jam kat dalam bag pon tak pe

masalahnya
dia ego nak pinjam ngan abang dia
dia tak nak la sampai merayu2 ngan abang dia baru dapat
dia pikir punye pikir
sambil dia pikir dia 0n9 fb
dia pon nampak abang dia on9
abang dia ni plak ada kat bilik depan bilik dia JER
serumah la katakan
dia pon dapat idea nak mintak melalui chat kat fb
dia pon type

"wehhh
weeeeehhhhhhhhh
aku nak pinjam notebook kecik mu
aq nak gi shah alam malas nak
bawak laptop besar aku
deh..
deh2..."

cam tu ar adik dia tulis
abang dia pon balas

"hom
10yal"

abang dia cakap boleh pinjam tapi dia nak 10ringgit
terus adik dia balas takde duit
dan adik dia tau abang dia bagi pinjam
yang lawaknye
boleh pulak mintak macam tu padahal boleh je
ketuk pintu abang dia dan tanya
hahahaha




ni la lebih kurang laptop tu
tapi yang ni aku amik kat google tadi
dan nak tau tak???
budak tu adalah aku
hua hua hua


_TEH END_

No comments: