KaTa- kAtA CK

Blog persendirian ini kepunyaan Nurul Syazwani. Blog ini menceritakan kisah hidup beliau selama dia bernafas di atas dunia ni. Bagi sesiapa yang tak suka akan blog ini boleh la beredar dengan kadar segera tanpa meninggalkan jejak. Ini kerana andai jejak itu meninggalkan jejak di hati beliau, maka mampukah peninggal jejak itu untuk mencari beliau di Padang Masyar kelak untuk meminta maaf... Sekian.... AKU TAK SUKA ANYNOMOUS!!!

pelangi yang indah tu hanyalah kebahagiaan sementara untuk kita... bila-bila masa hujan akan turun menandakan hidup kita bakal diuji lagi... usah bertanya kenapa pelangi yang indah itu muncul hanya untuk seketika... kita hanya perlu bersyukur kerana pelangi itu masih sudi menjengah kita untuk memberi kebahagian kepada kita.. ALHAMDULILLAH...

Thursday, March 24, 2011

Cik Wanny ngan Incik Dean

salam semua... dah lama sebenarnya Cik Wanny tak update blog kan??? busy sangat-sangat.. maklum la.. tak lama lagi Cik Wanny dan kawan-kawan akan menghadapi final exam. pastu kalau minggu-minggu dekat exam ni, macam biasa la asignment tu nak kena hantar.. asignment ni nak kena anta. yang tu nak kena wat research... banyak benda nak kena wat. macam mana sibuk pun, hidup mesti diteruskan.. betul tak??


so macam ni la hidup Cik Wanny. sekarang ni agak bermasalah ngan Incik Dean. entah la.. Cik Wanny pun tak tau ape yang salah.. atau sape yang salah. tapi sekarang ni, Cik Wanny cepat marah kalau Incik Dean wat silap pape. pastu Incik Dean lak cepat merajuk. rasa cam..ntah ar.. Cik Wanny tak reti nak describe cam mana.

lebih tepat Cik Wanny boleh cakap ialah 'tawar hati'. tapi bila bagitau Incik Dean, dia akan try pujuk Cik Wanny.. dan kadang-kadang tu, Cik Wanny saje wat tak tawar hati juzz untuk amik hati dia. dulu dia lain..sekarang dia lain..Dia pun cakap Cik Wanny dah berubah. Cik Wanny dah tak sama ngan Cik Wanny yang mula-mula dia mengorat dulu... eeemm.....

Incik Dean...... kita rasa benda yang sama.... masing-masing dah berubah,,, sebab ape.. ???? Cik Wanny tak tahu... mungkin ape yang Cik Wanny rasa ni hanyalah perasaan Cik Wanny... ye ker???? yang penting, Cik Wanny sensitif sangat bila Incik Dean bergurau benda-benda yang tak sepatutnya... betul ke tak entah la... tapi Cik Wanny rasa Incik Dean mengungkit ape yang dia dah buat untuk Cik Wanny. betul la tu sebab Cik Wanny pernah menumpang hidup dia masa Cik Wanny susah dulu dan tak pernah balas sampai sekarang ni.

kalau Incik Dean baca post ni, Cik Wanny mintak maaf..bukan niat nak bergadoh.. tapi isi hati masing-masing kita kena tahu. kadang-kadang tu ape yang Cik Wanny cakap tu pernah sampai maknanya pada Incik Dean. Incik Dean tak faham Cik Wanny sekarang. tu yang Cik Wanny cakap pada dia.. dan sama la jugak dengan ape yang dia cakap pada Cik Wanny.

i;m so sad....:'(

No comments: