KaTa- kAtA CK

Blog persendirian ini kepunyaan Nurul Syazwani. Blog ini menceritakan kisah hidup beliau selama dia bernafas di atas dunia ni. Bagi sesiapa yang tak suka akan blog ini boleh la beredar dengan kadar segera tanpa meninggalkan jejak. Ini kerana andai jejak itu meninggalkan jejak di hati beliau, maka mampukah peninggal jejak itu untuk mencari beliau di Padang Masyar kelak untuk meminta maaf... Sekian.... AKU TAK SUKA ANYNOMOUS!!!

pelangi yang indah tu hanyalah kebahagiaan sementara untuk kita... bila-bila masa hujan akan turun menandakan hidup kita bakal diuji lagi... usah bertanya kenapa pelangi yang indah itu muncul hanya untuk seketika... kita hanya perlu bersyukur kerana pelangi itu masih sudi menjengah kita untuk memberi kebahagian kepada kita.. ALHAMDULILLAH...

Thursday, March 24, 2011

Krisis datang lagi!!!!!

Sekarang ni hujung bulan 3 tahun 2011.... baru nak abis suku pertama tahun ni kan??? selama 3 bulan ni banyak yang Cik Wanny hadapi... banyak krisis yang melanda.. abis satu, satu lagi datang. entah bila nak putus. selagi badan dikandung nyawa.. selagi tu la kita akan di uji.. kuat atau tidak, itu lah yang akan memutuskan kita mampu atau tidak menghadapi ujian tu.


sekarang ni krisis tu datang lagi.. dulu masa krisis ni datang Cik Wanny ada Incik Dean. Cik Wanny ada peneman. tapi sekarang sebab peneman waktu dulu la timbul masalah sekarang ni. so Cik Wanny decided Cik Wanny tak nak bagitau dia hal ni. biar Cik Wanny sorang je tanggung. Cik Wanny mampu jer sebab Cik Wanny ada Allah kat sisi.

kat sini nak citer betapa tepatnya kata hati Cik Wanny. daripada semalam Cik Wanny call somebody, tak dapat. asyik masuk voicemail. Cik Wanny pu call orang yang boleh contact somebody tu. tapi sama jugak. takde orang jawab call. hari ni pun sama. bila call orang kedua tu tak dapat jugak. pastu Cik Wanny call orang ketiga lak. sama jugak. last sekali Cik Wanny call orang keempat. alhamdulillah dia jawab tapi jawapannya mengecewakan.

tak lama lepas tu orang kedua tu call balik dan tanya naper call. Cik Wanny pun bagitau yang Cik Wanny nak tanya nape somebody tu tak jawab call. lepas tu dia pun citer nape somebody tu tak jawab call. yuppp!!! jawapan dia sama ngan ape yang Cik Wanny sangkakan. naper semua ni berlaku lagi. Cik Wanny dah tak tahu nak hadap macam mana. masalah ni takkan selesai selagi tak settle. Cik Wanny tak boleh lari daripada masalah ni.

masalah yang terjadi ni plak akan menimbulakn masalah-masalah yang lain. Cik Wanny tak sanggup nak hadap ni semuaaaaaaaaa.................

No comments: