KaTa- kAtA CK

Blog persendirian ini kepunyaan Nurul Syazwani. Blog ini menceritakan kisah hidup beliau selama dia bernafas di atas dunia ni. Bagi sesiapa yang tak suka akan blog ini boleh la beredar dengan kadar segera tanpa meninggalkan jejak. Ini kerana andai jejak itu meninggalkan jejak di hati beliau, maka mampukah peninggal jejak itu untuk mencari beliau di Padang Masyar kelak untuk meminta maaf... Sekian.... AKU TAK SUKA ANYNOMOUS!!!

pelangi yang indah tu hanyalah kebahagiaan sementara untuk kita... bila-bila masa hujan akan turun menandakan hidup kita bakal diuji lagi... usah bertanya kenapa pelangi yang indah itu muncul hanya untuk seketika... kita hanya perlu bersyukur kerana pelangi itu masih sudi menjengah kita untuk memberi kebahagian kepada kita.. ALHAMDULILLAH...

Friday, September 30, 2011

Paper PERSONAL FINANCIAL PLANNING (PP)

SELAMAT TENGAHARI semua...
dah makan ker?
aku baru je makan ngan
INCIK dean aku....
nasi it corner...
the bez ever in my life ar
huhuhu
yer aku makan ngan INCIK dean aku
ada sape tak puas hati ker?
huh... nyampah aku....
jeles ngan pakwe orang.. yeerrkkkk....





so pagi tadi ada ada paper pp pukul 9
abis kol 12
tp kol 11.15 aku dah out
uuuhhhh........
frust dengan soalan
lec cakap soalan cam tu dah tak kuar
sebab yang tu adalah format lama
dan dah jadi soalan untuk budak degree
dan dengan bangganya
soalan itu ditanya pada STUDENT diploma...
kelasss yoouuuuuuuuu
i jawab soalan degree

eeeerrrrr... banyak la soalan yang tak rasa pun kuar
telah kuar dengan tertulis di atas kertas soalan itu.
waaaaaaa...........
entah ar... sem, ni dah 3 paper
2 paper tu bajet senang... jadi susah giler
yang bajet fail tu punya la senang soalan
ntah ar...2 paper tu tak tau lagi nak bajet cam ner...
esok ada paper human resources management lak
k ar... nak study
yang aku tau badan aku dah letih giler
sebab tak cukup tidur....
dan banyak dos caffein dalam badan
sedih kan...
esok lepas paper hr aku nak balik umah
dan tidoooo dengan jayanya
hahahahaha
pastu ada paper 7hb lak...
adios u all...
doakan kejayaan saya yer...

No comments: