KaTa- kAtA CK

Blog persendirian ini kepunyaan Nurul Syazwani. Blog ini menceritakan kisah hidup beliau selama dia bernafas di atas dunia ni. Bagi sesiapa yang tak suka akan blog ini boleh la beredar dengan kadar segera tanpa meninggalkan jejak. Ini kerana andai jejak itu meninggalkan jejak di hati beliau, maka mampukah peninggal jejak itu untuk mencari beliau di Padang Masyar kelak untuk meminta maaf... Sekian.... AKU TAK SUKA ANYNOMOUS!!!

pelangi yang indah tu hanyalah kebahagiaan sementara untuk kita... bila-bila masa hujan akan turun menandakan hidup kita bakal diuji lagi... usah bertanya kenapa pelangi yang indah itu muncul hanya untuk seketika... kita hanya perlu bersyukur kerana pelangi itu masih sudi menjengah kita untuk memberi kebahagian kepada kita.. ALHAMDULILLAH...

Monday, October 3, 2011

Pagi yang INDAH......

SALAM...
HOHO.... hari yang terindah.....
ari ni pepagi buta dah ada durian...
rambutan.. nasi berlauk... 
hahaha
semalam dapat makan buah manggis...
saya suruh Incik Dean yang 
rungkas(panjat) pokok itu
wakakaka
saya duduk jauh nun di atas jalan tar
xmau ar masuk dalam hutan tu
pacat oooiii........ eeeee.........

lepas tu semalam jugak dapat makan buah koko...
bez kan...
kih3x...
tata...









***gambar durian je yang ori... gambar lain credit to google.. huhu.. mau makan.. nyum3x..

1 comment:

farra8979 said...

bestnye durian... yummy...