KaTa- kAtA CK

Blog persendirian ini kepunyaan Nurul Syazwani. Blog ini menceritakan kisah hidup beliau selama dia bernafas di atas dunia ni. Bagi sesiapa yang tak suka akan blog ini boleh la beredar dengan kadar segera tanpa meninggalkan jejak. Ini kerana andai jejak itu meninggalkan jejak di hati beliau, maka mampukah peninggal jejak itu untuk mencari beliau di Padang Masyar kelak untuk meminta maaf... Sekian.... AKU TAK SUKA ANYNOMOUS!!!

pelangi yang indah tu hanyalah kebahagiaan sementara untuk kita... bila-bila masa hujan akan turun menandakan hidup kita bakal diuji lagi... usah bertanya kenapa pelangi yang indah itu muncul hanya untuk seketika... kita hanya perlu bersyukur kerana pelangi itu masih sudi menjengah kita untuk memberi kebahagian kepada kita.. ALHAMDULILLAH...

Friday, November 8, 2013

Pengedar Shaklee yang SAH!!!

[NTRY INI TERDAPAT KANDUNGAN YANG SESUAI UNTUK ORANG KAWEN SAHAJA]
Assalamualaikum....

   Alhamdulillah... di petang Jumaat yang damai berada di Dungun.. hehe.. kali ni nak bercerita tentang Shaklee. Shaklee ni merupakan satu produk untuk kesihatan dan kecantikan. Saya baru je join jadi ahli. Mula-mula kena Shaklee ni masa mengandung dulu. Ada like 1 page pasal ibu mengandung. Kat situ dia selalu iklan kan produk Shaklee bersama-sama testimoni sekali. time tu dah muat ngan vitamin klinik yang baunyer semerbak"HARUM" sebiji rumah. Pastu baru la terfikir nak beli Shaklee. Masa ni duduk kat Dungun jugak, masa sem 4. Google la penjual Shakelee sekitar Dungun. Jumpa seorang akak yang tinggal kat Paka. Terus whatsapp dia dan beli set kehamilan.
  
    Set kehamilan yang Wanny beli iaitu Ostematrik, B-Complex, dan Vitalea ni sangat superbbbb.. Wanny start makan masa kandungan umur 5 bulan rasanya. yang paling bez, ada sekali hb turun, so Wanny doublekan tablet Vitalea, so lepas tu check ag, hb dah naik balik, dah normal. Bahaya tau hb turun, nanti effect baby. Ostematrik dapat ganti susu yang Wanny x boleh minum. hehe. Tapi yang pasti, 3 penggunaan vitamin ni dapat mengeratkan keintiman sebab ia dapat mengembalikan keintiman malam pertama. Tu je yang Wanny boleh cerita. Bagi sesiapa yang dah kawen dan nak tau lebih lanjut, boleh pm kat fb. Nanti Wanny cerita dengan lebih lanjut. Set ni jugak dapat memberikan tenaga sewaktu hamil.

Ada lagi yang Wanny tak amik macam Vita-C dengan Omega Guard. hehe..
lagi banyak amik, maka lagi sihat dan bertenaga la tubuh anda semasa hamil.

       Apa yang bez, baby Aniq Naufal selepas lahir tak kuning langsung. banyak testimoni yang share pengamalan Shaklee semasa hamil dapat mengelakkan anak daripada terkena Jaundice atau demam Kuning. Tambah pulak, semasa Aniq keluar, Nurse puji sebab Aniq keluar bersih jer, tak ada lendir-lendir atau darah, masa Aniq keluar, Nurse terus letak atas dada saya, masa tu Aniq bersih sangat macam dah dimandikan. huhu. tu yang bez Shaklee ni.

    Set kehamilan yang saya beli mengandungi 3 vitamin iaitu Ostematrix, B-Complex, dan Vitalea. Oestometrik ni mengandung calsium yang tinggi. Bagi yang tak suka minum susu macam saya, boleh la ganti dengan Ostematrix. Ia bagus untuk tulang, so dapat membantu semasa pembentukan tulang baby dalam kandungan. ia juga dapat mengawal tekanan darah supaya sentiasa normal. Sehari makan 4 biji bersama-sama makanan. 

   Vitamin B-Complex ni pulak merupakan gabungan segala jenis vitamin B seperti B1, B2, B3, B6,dan B12. Ibu mengandungkan memerlukan Folic Acid, vitamin B6 ada folic acid. Sebab tu ia sesuai untuk ibu mengandung. sebiji sehari bersama-sama dengan makanan. Vitalea merupakan Iron Formula yang terdiri daripada 28 jenis vitamin. Ia sesuai untuk orang mengandung sebab dapat menstabilkan tahap hb dalam darah.

TAK TAHU NAK CERITA SANGAT... TAPI PENGALAMAN WANNY MENGGUNAKAN SET NI, SANGAT PUAS HATI SEBAB PENGALAMAN PERTAMA MENGANDUNG MEMBUATKAN WANNY FIKIR MENGANDUNG NI TAK SUSAH!!!

PM saya kat fb, atau whatsapp sy kat 0166657321 (WANI) untuk pertanyaan dan jual beli produk atau pendaftaran ahli. ID Shaklee :1075376
B-Complex = RM43
Ostematrik = RM49
Vitalea = RM71
*** Penggunaan untuk 2-3 bulan kecuali Ostematrik lebih singkat mungkin sebulan lebih.

No comments: