KaTa- kAtA CK

Blog persendirian ini kepunyaan Nurul Syazwani. Blog ini menceritakan kisah hidup beliau selama dia bernafas di atas dunia ni. Bagi sesiapa yang tak suka akan blog ini boleh la beredar dengan kadar segera tanpa meninggalkan jejak. Ini kerana andai jejak itu meninggalkan jejak di hati beliau, maka mampukah peninggal jejak itu untuk mencari beliau di Padang Masyar kelak untuk meminta maaf... Sekian.... AKU TAK SUKA ANYNOMOUS!!!

pelangi yang indah tu hanyalah kebahagiaan sementara untuk kita... bila-bila masa hujan akan turun menandakan hidup kita bakal diuji lagi... usah bertanya kenapa pelangi yang indah itu muncul hanya untuk seketika... kita hanya perlu bersyukur kerana pelangi itu masih sudi menjengah kita untuk memberi kebahagian kepada kita.. ALHAMDULILLAH...

Wednesday, December 5, 2012

My Big Day....Convocation at USA

     Assalamualaikum.......Selamat membaca blog Cik Wanny, hehe... So tengok tajuk pon tau kan ape yang Cik Wanny nak citer ari ni, iyer.. pasal KONVOKESYEN Cik Wanny...tp USA tu bukannya USA yang kat oversea..USA ni tu stand for UiTM Shah Alam. hehe... Upacara ni berlangsung pada 4hb Dec 2012. Cik Wanny pergi ke sana dengan My Husband pada 3hb Dec 2012 pukul 10.45 malam dengan menaiki bas Sany Express dari Dungun. Sampai sana pukul 5 pagi, member My Husband yang study kat sana datang amik, kemudian hantar Cik Wanny kat kolej Delima, kat bilik Farahim, member Cik Wanny. My Husband lak ikot member dia balik umah sewa dia.

     Dalam pukul 9, Cik Wanny, My Husband, Eima, ngan pakwe dia keluar pergi Seksyen 17, kebetulan time tu, ada member Incik Dean lalu situ, dia bawak kereta, kitorang pon tumpang pergi Seksyen 17. Kitorang nak pergi makan kat sana. Hehe..sesudah makan, kami pergi Giant, beli bekal untuk duduk dalam dewan selama 5 jam. Pastu kami berjalan naik bas yang disediakan UiTM untuk ke DATC. Kat sana kami jumpa family Siti, dan kawan-kawan yang lain.

    Sampai-sampai je kami berkumpul ngan kawan-kawan yang lain. Tapi gambar-gambar ngan kamera diorang takde kat Cik Wanny..so nikmati la gambar-gambar yang ada dalam hp Cik Wanny jer. Jum layannnnnnnnnnnnn!!!!

 time ni before beratur masuk DATC...
PEACE !!!!


masa ni pulak kat dalam dewan
hehe
sempat je snap kan..
dalam dewan ni boleh je amik gambar cuma jangan ada flash sudah la
hehehe

no giliran Cik Wanny B749
yang ni cuma nama kat dalam list jer.
hehe...
tapi time ni baru yang no 3** somtim yang dia panggil..
baru separuh dia panggil..
kitorang di susun ikut abjad nama
so esok-esok..sila bagi nama anak-anak anda
bermula dengan abjad huruf A yer 
hehehe

ini la no giliran Cik Wanny
sabar je la kan.. 
dah la duduk tepi.. 
kat tepi tu la tempat ekon keluar...
sejukkkkkkkkkk

ni stok makanan Cik Wanny
hehe..air kotak...chipsmore...cadbury
beg purple tu beg make up...
hehehe

snap lagi before amik skroll... hehehe

yeaaaaaaaaaaaaaaa!!!!
time ni Cik Wanny dah amik Skroll kat atas pentas..
takde la nebes pon
sebab dah lama tunggu kan...
hehehe
dah graddddd

ni la benda alah yang di ambil atas pentas tadi....
hehehe

     Nak dekat pukul 5 petang, majlis pon tamat... so kami pon keluar ramai... ramai family-family yang tunggu anak masing. Cik Wanny yang tak bertuah ni, husband je datang. so keluar-keluar, dia dah duduk bawah khemah... uurrmm ok fine.. ingatkan tunggu kat tangga sambut Cik Wanny keluar...

selain duduk ngan husband, Cik Wanny ada seorang member yang senasib..
 family tak dapat datang..
hehehehe

    Time ni dah hujan, so kami semua duduk je la bawah khemah, sambil perhatikan orang lain. tapi lama kelamaan hujan makin nak berenti, kami pon ambil kesempatan untuk mengambil beberapa gambar kemudian terus hantar jubah untuk amik Transkrip yang Ori. So ni la antaranya.



    Gambar-gambar dengan banner yang besar ni, perasan atau tidak latar belakang kami tak ada orang menyibuk. hehe..sebab time ni hujan rintik-rintik, kitorang je yang pergi amik gambar kat sana. zzzaaaassssssss............


lepas hantar jubah kami dapat la Transkrip yang betul..tapi tak upload pon. upload yang ni jer. hehehe

dapat dalam sampul
ni sampulnya
ada nama dan no giliran...
hehehe

see... my name... hehe

ok u oll.. layan la beberapa gambar lagi.. daaaaaaaa






Time hantar Jubah tu dah nak pukul 7 malam, lepas hantar jubah member My Husband datang amik dan hantar kitorang pergi stesen bas seksyen 17. tiket bas kami pukul 9.30 malam. before naik bas kami sempat makan. bezz la restoran tu, semua orang kelate... tomyam tu sedapppp..... hehe.. customer pon orang kelantan jugak. so duduk kat restoran tu macam duduk kat kelantan jer. hehehe....kami sampai dungun pukul 3 pagi, Housemate My Husband datang amik dan hantar ke rumah sewa Cik Wanny... hehehe..
dah.. the end story... tak bez pon pergi.. hepi kejap je.. then sedih sebak je memanjang... menyesal pon ada pergi sana. hhuurrmmmmm... nape sedih.. biar la Cik Wanny simpan sorang-sorang k...

No comments: