KaTa- kAtA CK

Blog persendirian ini kepunyaan Nurul Syazwani. Blog ini menceritakan kisah hidup beliau selama dia bernafas di atas dunia ni. Bagi sesiapa yang tak suka akan blog ini boleh la beredar dengan kadar segera tanpa meninggalkan jejak. Ini kerana andai jejak itu meninggalkan jejak di hati beliau, maka mampukah peninggal jejak itu untuk mencari beliau di Padang Masyar kelak untuk meminta maaf... Sekian.... AKU TAK SUKA ANYNOMOUS!!!

pelangi yang indah tu hanyalah kebahagiaan sementara untuk kita... bila-bila masa hujan akan turun menandakan hidup kita bakal diuji lagi... usah bertanya kenapa pelangi yang indah itu muncul hanya untuk seketika... kita hanya perlu bersyukur kerana pelangi itu masih sudi menjengah kita untuk memberi kebahagian kepada kita.. ALHAMDULILLAH...

Sunday, June 20, 2010

Kisah Kami Dan Dia...................

Malam ni CK dah berfesbuking....tp xde member yang selalu on9 tiap2 malam...tu yang CK bowink.... Paling xsuka bila dh borink...CK akan ingat kat orang tu....hehehe...orang tu... alaaa...orang yang sepesel kat hati CK la... hehehe....... CK paling xsuka bila teringat kat dia...benda2 ni boleh wat CK sedih...Paling teruk CK xboleh nk control perasaan CK sendiri...susahnye cam ni....
CK try lupakan orang tu...tapi x boleh..susah sgt...t ada masa yang sesuai CK akan try lagi...tp CK betul2 sayang kat orang tu... CK memang harap untuk bersama ngan orang tu..... tapi orang tu ada perasaan kat orang lain..yang CK panggil dia....dia ni ok... wani pon baik ngan dia...tp dia dah xnak kat orang tu...kadang2 CK try tekad kan hati lupakan dia...memang tenang rasanya....tapi lepas tu datang rasa sunyi yang rindukan orang tu...CK pon teruskan sayang CK kat dia....
CK dah try wat orang tu lupakan dia..tp mungkin sebab cinta orang tu kat dia lagi dalam..maka x dapat nak menandingi kasih sayang CK....eeeeemmmm........CK pon dh penat sebenarnya wat diri CK sendiri macam ni....Tapi macam CK cakap td..CK x boleh control diri CK lagi..... i try my best to give all the best to him... tp orang tu masih ingat kat dia......CK pon dah jd serba salah....orang tu memang CK sayang sangat2...tapi dia lak CK pon dah sayang kat dia... kalau boleh xde yang terluka dalam hal ni...tp nampaknye CK dah lama terluka......
Ya Allah Ya Tuhan ku... kau ampunikanlah segala dosa2 aku Ya Allah.... Kau kurnia kan lah kesabaran kepada aku untuk menghadapi dugaan ini Ya Allah... aku mohon kepada Mu moga aku dan orang tu bertemu jodoh....dan semoga dia selalu bahagia dengan hidup dia...Aku minta kepadaMu Ya Allah agar dia dimurahkan rezeki kerana berkorban untuk aku.... terima kasih kepadanya Ya Allah.....Ya Allah..aku tak nak lagi menangis kerana manusia...aku inginkan tangisan ku hanya dalam doa untukMu kerana menyesali segala dosa ku..
Amin............

No comments: