KaTa- kAtA CK

Blog persendirian ini kepunyaan Nurul Syazwani. Blog ini menceritakan kisah hidup beliau selama dia bernafas di atas dunia ni. Bagi sesiapa yang tak suka akan blog ini boleh la beredar dengan kadar segera tanpa meninggalkan jejak. Ini kerana andai jejak itu meninggalkan jejak di hati beliau, maka mampukah peninggal jejak itu untuk mencari beliau di Padang Masyar kelak untuk meminta maaf... Sekian.... AKU TAK SUKA ANYNOMOUS!!!

pelangi yang indah tu hanyalah kebahagiaan sementara untuk kita... bila-bila masa hujan akan turun menandakan hidup kita bakal diuji lagi... usah bertanya kenapa pelangi yang indah itu muncul hanya untuk seketika... kita hanya perlu bersyukur kerana pelangi itu masih sudi menjengah kita untuk memberi kebahagian kepada kita.. ALHAMDULILLAH...

Sunday, November 28, 2010

............hOme sWeEt HoMe.......

akhirnya pd 28hb 11 aku balik juga ke klate
setelah boring tahap nak mati kat penang
so pukul 10 pg aku naik bas di butterworth
kul 4 setengah aku sampai kb
pastu aku g makanmihun sup kat pasar khadijah
kat gerai no 854
perrrrrghhhhhhhhh
terbaik gua cakapl luuuuu
try ar pergi
kul 6.30 aku pon sampai umah
yeeeeeaaaaaaaayyyyyyyyyyyyy
ada wifi

ape lagi online ar keje aku kan
tapi xde ape yg nak dion9 kan
so nak citer masa atas bas
bas tu yg ada 3 seat je
tp aku xdpt seat single
dh dpt seat kapel tu x dpt seat tepi tingkap lg la azab
but
kerusi tepi aku tu xde orang
so aku dapat duduk 2 seat
dah la kerusi besar
selesa plak
hoooreeeyyyyyy

satu seat aku duduk
satu seat lagi laptop ngan makanan-makanan aku
giler punye boring duduk atas bas sowang2
naik je dah stat makan roti
kekoh kepok
mamoh kace
telan air
meme merangos la keje duk atas bas tu

eeeeeeeeemmmmmmmmmm
dapat plak masa bas tu
msg org tu
msg org ni
msg kak ba
msg abi
ada smpaikan info cikgu dayang xsiden
tp aku xrapat ngan dia sbb dia x ngaja aku
pastu masalah tu
pastu masalah ni
dah la bas tu sejuk giler
aku lak xde sweater

jari-jari tangan dh sampai pucat giler sbb sejuk
tapikansabar je la



akceli aku xtau nak tulis ape sebenarnya ni
nk karang satu kisah la
boleh x??????

No comments: