KaTa- kAtA CK

Blog persendirian ini kepunyaan Nurul Syazwani. Blog ini menceritakan kisah hidup beliau selama dia bernafas di atas dunia ni. Bagi sesiapa yang tak suka akan blog ini boleh la beredar dengan kadar segera tanpa meninggalkan jejak. Ini kerana andai jejak itu meninggalkan jejak di hati beliau, maka mampukah peninggal jejak itu untuk mencari beliau di Padang Masyar kelak untuk meminta maaf... Sekian.... AKU TAK SUKA ANYNOMOUS!!!

pelangi yang indah tu hanyalah kebahagiaan sementara untuk kita... bila-bila masa hujan akan turun menandakan hidup kita bakal diuji lagi... usah bertanya kenapa pelangi yang indah itu muncul hanya untuk seketika... kita hanya perlu bersyukur kerana pelangi itu masih sudi menjengah kita untuk memberi kebahagian kepada kita.. ALHAMDULILLAH...

Friday, November 26, 2010

..........cintakah aku............

Dulu aku sayang dia giler-giler. Even bermacam-macam masalah yang datang aku tetap hadapi sorang-sorang tanpa ada seorang pun yang memahami. Kadang-kadang tu member dah nampak aku ni cam bodoh sangat sebab sanggup bertahan sampai macam tu sekali demi seorang lelaki yang macam tu je. K la aku pun x kisah ape perasaan dia kat aku, ape penerimaan dia kat aku. Tapi ada jugak sampai satu masa tu aku give up sangat bila kita je sayang dia tapi dia x hargai kita.K aku give up. Tapi time tu la dia akan bagi perhatian sepenuhnya kat aku. Then lepas tu aku pon cair la balik.

Tapi ari tu ada satu masa, dia wat aku rasa betapa hinanya aku di samping dia. Dia wat aku rasa betapa bodohnya aku menyayangi dia. Aku rasa cam aku plak yang tak tahu malu. Saat tu aku dapat merasakan semua perasaan aku pada dia semakin hilang. Dia yang mintak aku jangan kontak dia lagi. Pedihnya perasaan aku malam tu. Sampai macam tu skali dia layan aku malam tu. Marah sungguh dia kat aku malam tu. eeemmm... kalau nak kirakan salah tu, ada juga la salah aku, tapi dia tu sebenarnya salah jugak. Dia yang wat keadaan jadi kalut sampai semuanya dah kucar kacir.

Memang salah aku wat semua jadi cam tu. So aku redha dengan semua yang terjadi. Tapi bukan salah aku bila seorang perempuan yang dia anggap awek tapi perempuan tu tak anggap dia tu sebagai pakwe dia. Tu salah dia sebab x boleh nak trima hakikat bahawa perempuan tu x suka kat dia. Tapi sekarang bila aku dah tawar hati kat dia, dia plak yang nak cari aku. Buat ape cari aku kalau takat sayang tapi ko nak kat orang lain. Watpe ko nak ikat aku tapi ko dah ada orang lain. Nape xnak lepaskan aku???? aku kan kawan ko jer. Aku pun ada hak untuk ada orang yang tersayang.

ko dah wat aku gilerrrrrrrrrrrrrrrr.

No comments: