KaTa- kAtA CK

Blog persendirian ini kepunyaan Nurul Syazwani. Blog ini menceritakan kisah hidup beliau selama dia bernafas di atas dunia ni. Bagi sesiapa yang tak suka akan blog ini boleh la beredar dengan kadar segera tanpa meninggalkan jejak. Ini kerana andai jejak itu meninggalkan jejak di hati beliau, maka mampukah peninggal jejak itu untuk mencari beliau di Padang Masyar kelak untuk meminta maaf... Sekian.... AKU TAK SUKA ANYNOMOUS!!!

pelangi yang indah tu hanyalah kebahagiaan sementara untuk kita... bila-bila masa hujan akan turun menandakan hidup kita bakal diuji lagi... usah bertanya kenapa pelangi yang indah itu muncul hanya untuk seketika... kita hanya perlu bersyukur kerana pelangi itu masih sudi menjengah kita untuk memberi kebahagian kepada kita.. ALHAMDULILLAH...

Thursday, November 25, 2010

.....jOuRnEy tO QuEnSbAy......


24hb 11 2010
waktu ptg dalam pukul 5
kak ina ajak g pasar malam
so aku ikut la
belok kanan belok kiri belok kiri belok kanan
sapa la satu umah
aku pun tanya
"nak g mana ni"
dia oyak nak g umah puan mariah aku rasa
xpun mar somtim la
sebab dia bahasakan diri dia aunty mar
aku pun masuk la dlm umah dia
ada seorang mak cik tgh on9 fb
huhu
ada anak laki dio sorg
jap tu dtg bibik bawak air...
fuyoooooooooo
ada bibik...
huhu

pastu....
dia speaking ngan anak dia yg umo 13 thun...
woooooo
hebatnye
huhu
dia tu lecturer kat maktab perguruan penang
ajar bahasa inggeris
patut la
dia ada 3 anak lelaki
anak sulong dia sama umo ngan aku
lsp diorg berbual2
aku kak ina ngan anak bgsu dia tu pon pegi la pasar mlm
beli2 mknan balik makan umah dia

tgh2 makan tu dia ckp nak g Quensbay mall
anak bongsu dia nak beli barang
so...kami pun ikut la
eemmm...
standard mall la...
brg mahal nak mampus
tp dlm mahal2 tu aku jumpa somtim yg murah gler...
ni haa



murah x???
hahaha
so the end!!!

No comments: