KaTa- kAtA CK

Blog persendirian ini kepunyaan Nurul Syazwani. Blog ini menceritakan kisah hidup beliau selama dia bernafas di atas dunia ni. Bagi sesiapa yang tak suka akan blog ini boleh la beredar dengan kadar segera tanpa meninggalkan jejak. Ini kerana andai jejak itu meninggalkan jejak di hati beliau, maka mampukah peninggal jejak itu untuk mencari beliau di Padang Masyar kelak untuk meminta maaf... Sekian.... AKU TAK SUKA ANYNOMOUS!!!

pelangi yang indah tu hanyalah kebahagiaan sementara untuk kita... bila-bila masa hujan akan turun menandakan hidup kita bakal diuji lagi... usah bertanya kenapa pelangi yang indah itu muncul hanya untuk seketika... kita hanya perlu bersyukur kerana pelangi itu masih sudi menjengah kita untuk memberi kebahagian kepada kita.. ALHAMDULILLAH...

Sunday, November 21, 2010

....SeCoNd DaY iN PeNaNg....

selama saya ada kat penang
ni la bilik saya
ada katil almari kipas dan lampu
xlupa jugak pada pintu dan tingkap
hahaha....
Bantal: ko lupa kat aku.. xpe2...
Selimut ngan cadar : kat aku pon dia lupa
ok fine telah sy lupai td pd bntal selimut dan cadar
hahaha


masa petang dlm pukul 5
abang aku suruh bersiap nak g anta dia kat stesen bas
so bila aku dah siap, nak tunggu diorang bersiap plak..
aku pun ape lagi..
posing sikit.. hihihi...

wess... dah ada cincin la kat jari manis..
dah berpunyer ker???
berpunyer la sgtkan??
ye la aku mmg berpunyer...
dari kecik sampai sekarang
aku kepunyaan ma dan abah aku
hihi

ni ape kes ni bertempek kat dinding
dah lama idop agaknya..
hihi..
comel...!!!

ni masa aku lalu kat bulatan..
bulatan ape ntah..
aku pon xtau nama dia aper

ni menara ape yer?


ye masa ni tengah beratur nak naik feri
abang aku dah gabra sgt
takut x sempat masuk
akhirnya kereta ni jadi no 2 last yg dpt masuk
sabar je la
hihi
nasi jugak sempat masuk
kalau x tunggu la turn seterusnya

masa atas feri
agak boring sebab x kuar lagi..
lepas tu.....

yea...dpt kuar...!!!!
ni nama kapal pieces
kak ina cakap kapal ni gerak singapura
besar giler kapal ni..


yeaa.... aku...
aku kapal laut dan penang.
panajng giler tajukkan??
gambar ni aku anta kat akak aku
masa tu dia dlm flight terbang balik indon
dia ckp "gmbar laut jer? nk tgk gmbar aku atas kapal terbang?"
cisss....agak biadap di situ..
niat aku nak bg dia jeles..
aku plak yg terjelez..
waaaaaaaa
xpe..rezeki masing2.

kaaaaapppppppppaaaaaaaaaaallllll

masa ni dah ada kat stesen bas butterworth
lagi skali aku sampai sini kan...
anta abg aku naik bas balik ipoh


ni kak ina ngan abg aku
kak ina sedih nak kena pisah ngan husband dia
abg aku lak malu nak kiss pipi kak ina sebab waku ada
wakakakakakakakaka
tu la masa kat umah depan aku
ko berlagak rock je kan
kan dan termalu
huhu


yeaaa...!!!!
dpt duduk depan
huhu
luas sikit pemandangan aku

hepi ker dpt duduk depan
yer saya hepi..
naper???
huhu

masa otw balik penang
singgah kat Tesco
aku nak shopping sayur
maklum la diet xmkn nasi kan
huhu

nampak ini sayur??
kata diet tapi ada meggie
ngongek tul la...
ko nmpak serai tu???
aku lupa nak timbang
berlari jugak la aku pegi timbang
haha
malu sikit

aku shopping sawi
kubis
tomato
carrot
serai
asikrim
maggie
ikan bilis
dan bla...bla..bla..

so abis la journey aku yang kedua..
babay

No comments: