KaTa- kAtA CK

Blog persendirian ini kepunyaan Nurul Syazwani. Blog ini menceritakan kisah hidup beliau selama dia bernafas di atas dunia ni. Bagi sesiapa yang tak suka akan blog ini boleh la beredar dengan kadar segera tanpa meninggalkan jejak. Ini kerana andai jejak itu meninggalkan jejak di hati beliau, maka mampukah peninggal jejak itu untuk mencari beliau di Padang Masyar kelak untuk meminta maaf... Sekian.... AKU TAK SUKA ANYNOMOUS!!!

pelangi yang indah tu hanyalah kebahagiaan sementara untuk kita... bila-bila masa hujan akan turun menandakan hidup kita bakal diuji lagi... usah bertanya kenapa pelangi yang indah itu muncul hanya untuk seketika... kita hanya perlu bersyukur kerana pelangi itu masih sudi menjengah kita untuk memberi kebahagian kepada kita.. ALHAMDULILLAH...

Sunday, February 20, 2011

Saya nanges baca post Incik Dean

baru nak tulis blog sikit.. tapi Incik Dean dah sampai umah

3 comments:

bunga said...

tajuk lebih panjang dari entri ni..ahhaha..

Dda Ly said...

hihi kan..kan..gi date ye?? :)

meh singgah umah..
http://laydie-dda.blogspot.com

keep in touch yeee..♥♥

Cahaya Kewangianku said...

xde la..time nak taip tu Incik Dean baru sampai umah.. huhu... nanti dah sihat baru sambung kk.. hihi