KaTa- kAtA CK

Blog persendirian ini kepunyaan Nurul Syazwani. Blog ini menceritakan kisah hidup beliau selama dia bernafas di atas dunia ni. Bagi sesiapa yang tak suka akan blog ini boleh la beredar dengan kadar segera tanpa meninggalkan jejak. Ini kerana andai jejak itu meninggalkan jejak di hati beliau, maka mampukah peninggal jejak itu untuk mencari beliau di Padang Masyar kelak untuk meminta maaf... Sekian.... AKU TAK SUKA ANYNOMOUS!!!

pelangi yang indah tu hanyalah kebahagiaan sementara untuk kita... bila-bila masa hujan akan turun menandakan hidup kita bakal diuji lagi... usah bertanya kenapa pelangi yang indah itu muncul hanya untuk seketika... kita hanya perlu bersyukur kerana pelangi itu masih sudi menjengah kita untuk memberi kebahagian kepada kita.. ALHAMDULILLAH...

Wednesday, February 23, 2011

naik lori pergi kuantan

hari selasa malam lepas, abah Cik Wanny kerja. dia kerja driver lori tanker amik minyak kat kuantan hantar kota bharu. masa tu, ma Cik Wanny nak pergi ikut abah naik lori, so Cik Wanny yang tengah sihat tak sihat ni pun kena ikut la kan sebab takde orang nak jaga kat umah. bila naik loti dalam pukul 11 lebih, sampai la esoknya kul 12.30 sampai kat kilang di kuantan, Cik Wanny tiidur jerrrrrrrr

Cik Wanny ada perasaan somtim lepas operate ni, Cik Wanny kuat betul tidurnyer... huhu.. bila sampai kilang, Cik Wanny ngan ma kena turun daripada lori sebab orang lain tak boleh masuk kilang kecuali driver. so duduk la kat luar. pastu pegi kat kantin kilang jap. kat sana Cik Wanny makan nasi lauk ayam goreng.. dah baru operate makan ayam yang bergorang lak tu. huh!!!
dalam pukul 3 baru lah tangki tu ppenuh ngan minyak. pastu masa balik singgah makan kat Restoran Sri Berang di Kuala Berang.

so dengan jayanya Cik Wanny terus mesej Cikgu Zaki yang jugak merangkap ayah angkat Cik Wanny yang Cik Wanny panggil Abi. dulukan Cik Wanny sekolah kat MRSM Kuala Berang. hehehe... so masa makan tu Cik Wannny lepak ngan abi. hehehe..lama tak jumpa.. makin comel lak. huuhu..so lepas makan Cik Wanny sambung perjalanan balik umah, cam biasa Cik Wanny akan tidur jeee..... masa aba stop tido depan masjid pun Cik Wannu tido jugak.. lama-lama sampai umah kul 4 pagi tadi dan terus sambung tido sampai tengahari tadi..

mane Incik Dean tak sampai lagi ni... eeemmmm.....

No comments: