KaTa- kAtA CK

Blog persendirian ini kepunyaan Nurul Syazwani. Blog ini menceritakan kisah hidup beliau selama dia bernafas di atas dunia ni. Bagi sesiapa yang tak suka akan blog ini boleh la beredar dengan kadar segera tanpa meninggalkan jejak. Ini kerana andai jejak itu meninggalkan jejak di hati beliau, maka mampukah peninggal jejak itu untuk mencari beliau di Padang Masyar kelak untuk meminta maaf... Sekian.... AKU TAK SUKA ANYNOMOUS!!!

pelangi yang indah tu hanyalah kebahagiaan sementara untuk kita... bila-bila masa hujan akan turun menandakan hidup kita bakal diuji lagi... usah bertanya kenapa pelangi yang indah itu muncul hanya untuk seketika... kita hanya perlu bersyukur kerana pelangi itu masih sudi menjengah kita untuk memberi kebahagian kepada kita.. ALHAMDULILLAH...

Thursday, February 17, 2011

SEGMEN KHAS UNTUK BLOGGER BARU : 100 FOLLOWER KE BAWAH



SALAM
ni first time Cik Wanny join
segmen-segmen abg ben...
dulu selalu tengok segmen abg ben
tapi Cik Wanny tak reti nak tu dan ni
so lepas jela

tapi hari ni..
disebabkan Cik Wanny boring duduk dlm wad sesorang
maka Cik Wanny join segmen ni
dan Cik Wanny jugak rasa-rasanye dah blh join
segmen-segmen abg ben yang lain
tq.......

hope abg ben blh membuatkan
blog Cik Wanny ni mempunyai follower yang lbh seratus
selepas join segmen abg ben ni
hehehe tq


p/s : jelez ngan follower org lain yg bnyk

6 comments:

Hazmin said...

hye
salam perkenalan dari Hazmin
saya blogger baru nak belajar
selamat berblogging

BLOG HAZMIN

FizA said...

hye..salam perkenalan..
dtg singgah dr blog BA.. :)
keep blogging.. :)

Cahaya Kewangianku said...

tq hazmin... slm perkenalan jgk erk.... sama la ngan sy.. sy pun baru je... lbh kurg sethun..tp br nak aktif

tq fiza..slm perkenalan...thanks 4 the advices....same with you kkk

Kisah Sufi said...

salam pagi..
singgah dr belog abg BA..
selamat berblogging okayh..
http://kisah-sufi.blogspot.com/..

Cahaya Kewangianku said...

tq sufi..sudi2 la follow sy erk.. sy dh follow awk...

Lulu caldina said...

kita semua masih belajar...
semoga terus maju jaya...