KaTa- kAtA CK

Blog persendirian ini kepunyaan Nurul Syazwani. Blog ini menceritakan kisah hidup beliau selama dia bernafas di atas dunia ni. Bagi sesiapa yang tak suka akan blog ini boleh la beredar dengan kadar segera tanpa meninggalkan jejak. Ini kerana andai jejak itu meninggalkan jejak di hati beliau, maka mampukah peninggal jejak itu untuk mencari beliau di Padang Masyar kelak untuk meminta maaf... Sekian.... AKU TAK SUKA ANYNOMOUS!!!

pelangi yang indah tu hanyalah kebahagiaan sementara untuk kita... bila-bila masa hujan akan turun menandakan hidup kita bakal diuji lagi... usah bertanya kenapa pelangi yang indah itu muncul hanya untuk seketika... kita hanya perlu bersyukur kerana pelangi itu masih sudi menjengah kita untuk memberi kebahagian kepada kita.. ALHAMDULILLAH...

Thursday, February 17, 2011

Hari ni kat dalam wad.. CerCiter...CerCiter....


selamat tengahari semua....
sekarang ni nak update pasal hari ni
hehehe... kisah dia pasal
"Orang Sihat dalam Wad"
yeesss its me.. aku lah yang sihat tu..
memang aku tak sakit pun
tapi naper masuk wad haaaaaa???
Leeeeekkk Luuuuuu
esok hari aku akan di operate
oleh seorang doktor bernama Dr. Mus
tu pun According to 2 org doktor yg datang check aku tadi

semalam tidur pukul 11
segan ngan akak, mak cik dan nenek yang dah tidur
pastu nurse lak cam jelez
tengok aku boleh on9 24 jam
eeeemm.... so dengan bangganya
patik membuat keputusan untuk tidur je la
awal giler kan... pukul 11 dah tidur.
Tipu ko tidor kul 11....!!!
hahaha... yer aku tipu.. kwang3x... kul 11 get ready nak tidur
tapi disebabkan bantal ada satu jer.
sebab kedua, tidur tempat baru
sebab ketiga tak tutup lampu
MAKA
bergolek la aku ke kiri dan kekanan
eeehhh....cam kawad statik lak.
huhuhu
tapi takper.. last2 aku tau aku dah tidur.

amazing tak before subuh lagi aku
dah bukak biji mata????
kul 6 aku dah bangun sebab mak cik
ngan akak tu dah bangun
aku pun bangun jugak la
huhu.. pas2 ada mak cik dtg jual nasi bungkus
aku beli nasi kerabu wat bekpes
soddaaaaaaaaaapppppp
kul 6.30 aku solat.
pastu terus on9
7 lebih terus makan nasi kerabu

thenn... kul 8 lebih ada akak nurse ni
bawak bekpess bihun ngan kopi.
sekali lagi beta santap... hahahaha
tu la maknanya oorang sihat kat dalam wad
tapi tengok la esok lepas operate
ada la orang tu terlantar tak gerak kemana
dok diam.. tidur... tak leh bercakap..
makan pun takde selera...
yesss!!! absolutely its me

semalam before tidur dengan pagi tadi
lepas bekpes, aku berblogging
dah ada 5 tajuk dalam draft
bakal di launching satu2 lepas ni
bakal menyusul dalam 3 tajuk lagi
hehehehe
sukenyer berblogging...

tadi lak dalam pukul 10 lebih
punyer ar aku boring...
tup2 tengah tunggu upload gambar
kat dalam blog ni aku
terZZZZZZZZZZZZZZ
hehehehe... siap jer upload pic tu
aku terus shut down lappy
then amik posisi yang terbaik
dan sambung zzzzzzzzzzz

TIBA-TIBA
dik..ooo dik... dik!!!
bangun makan...
terus CELIK mata..
waaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa
nasi lunch dah sampai
bila bukak....
nasi goreng jer??
iskk..iskk..isk...
Incik Deannnnnnnnnnnnnnnnnnn
datang la sini jaga Cik Wanny
tak suka makan nasi goreng tengahari
tak kenyang
sedih giler..

ape pun beta tetap menyantap dengan hati yang sebal
lepas makan teru pi mandi
whattttttttttttt????
baru nak mandi..
memang aarrr.. duduk dalam wad ekon
takde maknanya nak mandi pepagi buta kul 6 tadi
sojuuukkkkkk
k la sekarang ni nak sambung blogging balik
daaaaaaaaaaaa

mood : tak beraper ok.. rindu owang ni sangat-sangat!!!




p/s: baru perasan pic2 yg diupload tak dikecikkan size dulu... patot ar LEMBAP.. berat upenyerrrr



No comments: