KaTa- kAtA CK

Blog persendirian ini kepunyaan Nurul Syazwani. Blog ini menceritakan kisah hidup beliau selama dia bernafas di atas dunia ni. Bagi sesiapa yang tak suka akan blog ini boleh la beredar dengan kadar segera tanpa meninggalkan jejak. Ini kerana andai jejak itu meninggalkan jejak di hati beliau, maka mampukah peninggal jejak itu untuk mencari beliau di Padang Masyar kelak untuk meminta maaf... Sekian.... AKU TAK SUKA ANYNOMOUS!!!

pelangi yang indah tu hanyalah kebahagiaan sementara untuk kita... bila-bila masa hujan akan turun menandakan hidup kita bakal diuji lagi... usah bertanya kenapa pelangi yang indah itu muncul hanya untuk seketika... kita hanya perlu bersyukur kerana pelangi itu masih sudi menjengah kita untuk memberi kebahagian kepada kita.. ALHAMDULILLAH...

Friday, February 18, 2011

Bila la abg Ben nak follow saya

entry ni khas untuk abang ben...
kehadapan abg ben yang kiut miut.. hehehe
tujuan Cik Wanny tulis entry ni adalah untuk menzahirkan hasrat hati Cik Wanny. eerkk.. bukan hasrat hati nak meminang.. huhuhu.. hasrat hati Cik Wanny nak tengok abg ben follow Cik Wanny. Cik Wanny dah pun join contest Incik BEN.. tapi why??? why?? why??? tak follow lagi. waaaaaaaaaaa.... ooooppsssss sudah terover.

jap lagi Cik Wanny akan masuk bilik bedah dalam pukul 11 atau 12. so sekarang ni before nurse marah suruh Cik Wanny rest, Cik Wanny dengan rela hatinya akan menrestkan diri dulu. kan tak pasal-pasal ada post pasal nurse marah. hahaha... Incik Ben, realisasikan lah hasrat hati saya kkk... hope sangat lepas operate dapat tengok kat follower Cik Wanny, Incik Ben dan ada.

TQ. amatlah berbesar hati jikalau pihak tuan dapat memrealisasikan impian saya
hik3x...

yang benar lagi tak menipu :
Nurul Syazwani bt Mohamed



hahahahaha... jadi tak surat ni??
abg ben baca tau!!!

4 comments:

megat isa said...

i pon kiut miut dah pun polo u. ala abg ben pon tak polo i pon.

Kechik Itu Comel said...

hye..singgah cni..

jom join GA first blog saya..

http://jarijemariemas.blogspot.com/2011/02/jarijemariemas-first-giveaway.html

Awangku Johan said...

salam ziarah dan salam perkenalan dari laman blog abg ben ashaari.. saya follow blog awak ek... mai la singgah dan follow blog saya yer.. ok thanks..

Cahaya Kewangianku said...

br 6 jam lps operate
tak larat lg