KaTa- kAtA CK

Blog persendirian ini kepunyaan Nurul Syazwani. Blog ini menceritakan kisah hidup beliau selama dia bernafas di atas dunia ni. Bagi sesiapa yang tak suka akan blog ini boleh la beredar dengan kadar segera tanpa meninggalkan jejak. Ini kerana andai jejak itu meninggalkan jejak di hati beliau, maka mampukah peninggal jejak itu untuk mencari beliau di Padang Masyar kelak untuk meminta maaf... Sekian.... AKU TAK SUKA ANYNOMOUS!!!

pelangi yang indah tu hanyalah kebahagiaan sementara untuk kita... bila-bila masa hujan akan turun menandakan hidup kita bakal diuji lagi... usah bertanya kenapa pelangi yang indah itu muncul hanya untuk seketika... kita hanya perlu bersyukur kerana pelangi itu masih sudi menjengah kita untuk memberi kebahagian kepada kita.. ALHAMDULILLAH...

Thursday, February 17, 2011

gua sudaaahhhh hepi loorrrrrrr


YEEEAAAAAAAAAAHHHHHHHHHH
MUAAHAHAHAHAHAHA
rasa nak pergi join je wad BAHAGIA
yang boleh dilihat daripada wad aku ni
hehehehe

MY LOVELY INCIK DEAN
akan datang jaga saya malam ni
yeaa.. yeaa... kredit to epul
tenkiuss epul
sebab bagi My Incik Dean datang sini
dan skip latihan medan

lalalalalalalalalala
ALHAMDULILLAH
dapat jugak ape yang aku inginkan
hehehehe....

muuuaaaaaaahhhhhhh to

No comments: