KaTa- kAtA CK

Blog persendirian ini kepunyaan Nurul Syazwani. Blog ini menceritakan kisah hidup beliau selama dia bernafas di atas dunia ni. Bagi sesiapa yang tak suka akan blog ini boleh la beredar dengan kadar segera tanpa meninggalkan jejak. Ini kerana andai jejak itu meninggalkan jejak di hati beliau, maka mampukah peninggal jejak itu untuk mencari beliau di Padang Masyar kelak untuk meminta maaf... Sekian.... AKU TAK SUKA ANYNOMOUS!!!

pelangi yang indah tu hanyalah kebahagiaan sementara untuk kita... bila-bila masa hujan akan turun menandakan hidup kita bakal diuji lagi... usah bertanya kenapa pelangi yang indah itu muncul hanya untuk seketika... kita hanya perlu bersyukur kerana pelangi itu masih sudi menjengah kita untuk memberi kebahagian kepada kita.. ALHAMDULILLAH...

Thursday, February 3, 2011

Berjalan-jalan kat umah ema

hari sabtu 29 hb Januari 2011, aku pergi jalan-jalan umah ema kat batu mengkebang. hoho... dalam bukit kat kuala krai. ok la sebab asyik hujan jer. lagi pun tengah tak sihat sikit-sikit, so tidor jela.. bez giler... hahahaha.. sebenarnya aku g umah ema nak merasa lata berangin tapi disebabkan hujan so cancel la nak pergi berjalan. huhu. stay umah dia tak lama pon dalam 3 hari 2 malam.

masa kat umah ema jugak la, aku ngan dia try wat kue tiaw kungfu. dah menjadi cuma lain kali nak buat kena baiki dari segi rasa je la. yang beznye, aku ngan ema yang buat, then adik-adik dia yang jadi tukang rasa. family ema ok sangat-sangat sebab nye diorang memang ok.

malu rasanya sebab masa pergi tu tak bawak pape tapi bila nak balik tu mak dia lak yang bagi somtim. hahaha padan muka aku!!! then aku dapat pelajaran la bila bertandang umah orang plizzz la bawak buah tangan.

No comments: