KaTa- kAtA CK

Blog persendirian ini kepunyaan Nurul Syazwani. Blog ini menceritakan kisah hidup beliau selama dia bernafas di atas dunia ni. Bagi sesiapa yang tak suka akan blog ini boleh la beredar dengan kadar segera tanpa meninggalkan jejak. Ini kerana andai jejak itu meninggalkan jejak di hati beliau, maka mampukah peninggal jejak itu untuk mencari beliau di Padang Masyar kelak untuk meminta maaf... Sekian.... AKU TAK SUKA ANYNOMOUS!!!

pelangi yang indah tu hanyalah kebahagiaan sementara untuk kita... bila-bila masa hujan akan turun menandakan hidup kita bakal diuji lagi... usah bertanya kenapa pelangi yang indah itu muncul hanya untuk seketika... kita hanya perlu bersyukur kerana pelangi itu masih sudi menjengah kita untuk memberi kebahagian kepada kita.. ALHAMDULILLAH...

Saturday, February 5, 2011

Back to UiTM

HOHO...lepas cuti midsem yang memang terisi dengan segala yang terindah, aku pun bertolak ke UiTM....hehehe (sebab dapat pergi jumpa mak Incik Dean) lepas balik daripda kota bharu, aku terus packing barang unutk balik kolej, malah sempat ag aku basuh baju dan keringkan. hahaha. dalam pukul 2 lebih abang aku call dia dah nak datang umah amik aku. sebabnya dia nak pergi Machang unutk pergi kenduri umah kawan dia maybe, so aku tumpang la balik uitm. hehehe.. free oooooooo....

but, disebabkan jalan tu dah jem giler so dengan bijaknye abang aku pergi mache tak guna jalan utama, kitorang pergi mache guna jalan bawah iaitu jalan kemubu. laju jer jalan bawah sebab takder kereta. hehehe... tapi bila nak kuar dari jalan kemubu untuk masuk ke jalan utama balik we all stuck balik dalam tu. nak wat cam mane kan.

huhu.. lupa nak citer masa packing barang aku packing jugak nasi puteh, ikan singgang, budu, pucuk pegaga ngan ikan rebus goreng. aku bungkus semua makanan tu untuk farahim ngan ema yang dah sampai kat kolej. lepas sampai sana, we all pun menjamu selera dengan lahapnya. hahaha.. kenyang dapat makan nasi ikan singgang ngan budu.

masa otw balik uitm aku riba si danish untuk tidurkan dia, tapi aku yang tertidur ats kereta. hahaha. nak wat cam mane kan. tapi tak lama tengah-tengah tidur tu sampai jugak kat kolej. lepas tu danisha yang dah tidur pun boleh terbangun. apetah lagi danish yang tak tidur tu. huhu

THE END

No comments: