KaTa- kAtA CK

Blog persendirian ini kepunyaan Nurul Syazwani. Blog ini menceritakan kisah hidup beliau selama dia bernafas di atas dunia ni. Bagi sesiapa yang tak suka akan blog ini boleh la beredar dengan kadar segera tanpa meninggalkan jejak. Ini kerana andai jejak itu meninggalkan jejak di hati beliau, maka mampukah peninggal jejak itu untuk mencari beliau di Padang Masyar kelak untuk meminta maaf... Sekian.... AKU TAK SUKA ANYNOMOUS!!!

pelangi yang indah tu hanyalah kebahagiaan sementara untuk kita... bila-bila masa hujan akan turun menandakan hidup kita bakal diuji lagi... usah bertanya kenapa pelangi yang indah itu muncul hanya untuk seketika... kita hanya perlu bersyukur kerana pelangi itu masih sudi menjengah kita untuk memberi kebahagian kepada kita.. ALHAMDULILLAH...

Sunday, February 6, 2011

nak banyak kan postttttttttttttttt

Assalamualaikum all the pageviewer!!! hehehe... hari ni dengan jayanya Cik Wanny telah menjayakan 4 post termasuk yang ini. sebenarnya nak buat lagi.. bnayak sangat tajuk-tajuk nak buat. cuma tadi ada kelas business communication pukul 4-6 petang. so kena stop jap tadi. lepas kelas kul 6 Cik Wanny, tqah dan ema menuju ke kedai belukar untuk beli makanan.

we all tempah nasi set, nasi goreng ikan masing, dan nasi puteh paprik. pas tu masa tengah-tengah tunggu tu we all makan roti canai dulu. mula-mula, ema ngan Cik Wanny makan satu sorang jer. pastu tengah makan tu rasa nak lagi so ema pergi tempah lagi dua untuk C ik Wanny ngan ema. tapi masa tu tqah nak jugak. hahahaha... terduga jugak nafsu makan dia. lepas dia makan sebiji tu tak cukup lagi. padan muka!!! Cik Wanny ngan ema lak dah kenyang sebab dah bedal 2 biji. uhuhuhu

bila makanan yang order tadi dah siap bungkus, we all pun balik naik tenggiling. bila dah sampai bilik lak, masing-masing terkejar-kejar pegi sembahyang asar. dan sekarang Cik Wanny nak pergi makan nasi set dengan sambal belacan yang mak Cik Wanny wat kat umah pastu Cik Wanny bungkus bawak sini. hehehe.. nak pegi try sedap ke tak. then Cik Wanny janji lepas magrib nanti Cik Wanny siapkan satu citer tentang Cik Wanny ngan Incik Dean. eemmm.. sedih sangat!!!
waaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa.......................................

THE END

No comments: