KaTa- kAtA CK

Blog persendirian ini kepunyaan Nurul Syazwani. Blog ini menceritakan kisah hidup beliau selama dia bernafas di atas dunia ni. Bagi sesiapa yang tak suka akan blog ini boleh la beredar dengan kadar segera tanpa meninggalkan jejak. Ini kerana andai jejak itu meninggalkan jejak di hati beliau, maka mampukah peninggal jejak itu untuk mencari beliau di Padang Masyar kelak untuk meminta maaf... Sekian.... AKU TAK SUKA ANYNOMOUS!!!

pelangi yang indah tu hanyalah kebahagiaan sementara untuk kita... bila-bila masa hujan akan turun menandakan hidup kita bakal diuji lagi... usah bertanya kenapa pelangi yang indah itu muncul hanya untuk seketika... kita hanya perlu bersyukur kerana pelangi itu masih sudi menjengah kita untuk memberi kebahagian kepada kita.. ALHAMDULILLAH...

Tuesday, September 13, 2011

Anynomous..ooohhh...Anynomous

ASSALAMUALAIKUM.........
entry ni rentetan daripada komen
anynomous yang ari tu..
huhu..... dia balas lagi...
tengok kat bawah ni...




lepas baca cam terdiam jap
tanya pendapat member-member
pastu..eemm.. ok la
aku pun tak nak panjang citer
so end of the story

aku nak bagitau anynomous ni
tak yah ar ngaku ko budak bilik depan aku erk
aku tak caya
so up to you la nak melalak camne pun kat sini
aku terpaksa delete komen ko kat situ
takut orang lain pikir lain
kalau orang tengok kat sini tak pe la
aku dah explain panjang lebar
so....aku pun tak nak jejari runcing salah anggap
kat orang yang tak bersalah
awal-awal lagi aku dah bagitau dia
so dia dah tak fikir lain erk

eeemmmm.... 
mula-mula rasa nak wat 2 blog tau
1 blog pasal personal life
so it will be more secret la
tapi malas ar pulak nak layan 2 blog kan
so aku decide
"BLOG AKU... AKU PUNYA HAL LA
NAK TULIS PAPE PON, 
KAU SUKA KAU BACA LA
TAK SUKA BLAH AWAL-AWAL DER
AKU PUN TAK SUKA ORANG YANG TAK SUKA AKU"

anynomous ni bukan bolhe bagi muka sangat
kan tak lama lagi blog aku
jugak yang jadi blog dia 
sebab dia dah memonopoli apa yang
patot aku wat
patutnya blog aku ni, ikut aku la nak tulis pasal
awek atuk tiri belah biras mak angkat sebelah
bekas laki tiri mak kau pun!!!
haaaiiiiiissssshhhhhhh
dah ar..aku tak kan masuk dengan games ko
ko yang mulakan
dan aku pasti ko yang tamatkan....

****setiap komen ko aku akan update kat 1 entry khas...



2 comments:

Anonymous said...

hahaha..kau ptut berterima kasih pd ak sbb ak da bg modal utk kau wt entry bru.blah la ko!ak mmg bkn bdk dpn blik ko pn, ak dok sblh blik ko lah! meh ak explain ckit kt ko sal ak ckp ko TIRU jejari runcing! ini yg ko tiru:
MY INCIK DEAN=MY INCIK APEX!
plezzz la wei!
tujuan sbnr ko delete komen ak 2 sbb ko malu sbb ak ckp ko LANGAU BUNCIT kn??!!hahaahhahahahaha..

p/s: apa kata ko buat satu ruangan ttg kte b2, mst ko glamour t.haahhaha..sila la buat entry bru! see u next time! wekk!

Cahaya Kewangianku said...

ooohhh...plizzz laaaa.... sblm ko samakan aku ngan jejari runcing... tengok dlu aku guna istilah tu bl.... jap bdak bilik dpn jap bdak bilik tepi blakg atas bawah.... suke hati kau laaaaaaa....
tujuan aku delete sbb aku tak nak org lain baca dan slh sngka kat org dpn bilik aku ni.....

tak perlu malu kalau rupa seburuk mana pun.. sbb still jd kecantikan yg dicipta olehNya.... tapi perlu la malu untuk perangai yang buruk ok....
**teruskan mengomen...