KaTa- kAtA CK

Blog persendirian ini kepunyaan Nurul Syazwani. Blog ini menceritakan kisah hidup beliau selama dia bernafas di atas dunia ni. Bagi sesiapa yang tak suka akan blog ini boleh la beredar dengan kadar segera tanpa meninggalkan jejak. Ini kerana andai jejak itu meninggalkan jejak di hati beliau, maka mampukah peninggal jejak itu untuk mencari beliau di Padang Masyar kelak untuk meminta maaf... Sekian.... AKU TAK SUKA ANYNOMOUS!!!

pelangi yang indah tu hanyalah kebahagiaan sementara untuk kita... bila-bila masa hujan akan turun menandakan hidup kita bakal diuji lagi... usah bertanya kenapa pelangi yang indah itu muncul hanya untuk seketika... kita hanya perlu bersyukur kerana pelangi itu masih sudi menjengah kita untuk memberi kebahagian kepada kita.. ALHAMDULILLAH...

Sunday, September 11, 2011

Orang muda kena kuat dan hebat!!!!

Assalamualaikum...
mengumumkan...!!!
saya seorang blogger KELATE
huhu
memang la saya menulis blog guna bahasa standard
sebab ni adalah bahasa MELAYU saya
juzz ada 1 entry yang memang 
saya guna bahasa kelate


antara sebabnya adalah....
senang bila nak interview
dulu masa sekolah saya tengok 
member2 yang jarang-jarang presentation
dalam bahasa inggeris jadi pelat
bila nak diinterview
so thats my way...
i dont want to look stupid when i talk in english
hahahaha
setel 1 isu

sebenarnya juzz nak terangkan kat sini
pasal ada satu pembaca blog Cik Wanny ni
cakap Cik Wanny perasan hebat dowhhh...!!! 
tulis blog dalam bahasa keyeL...
HEHEHE
ni la MELAYU
sampai bila nak duduk di tangkuk lama????
orang nak maju sikit sibuk nak jatuhkan bangsa sendiri
bila MELAYU nak maju????
malu la sikit pada bangsa lain ok....

second isu ialah
bila tau orang yang kritik Cik Wanny tu 
adalah orang yang sangat dekat ngan Cik Wanny
mula-mula tau rasa cam terdiam
pastu pikir balik
dalam real life dia ngan Cik Wanny ok jer
dan ada jugak member bagitau 
mana la tau dia mengaku cam tu juzz nak
lagakan Cik Wanny ngan orang yang dia ngakukan tu jer...
hoho...
whatever la

sebelum Cik Wanny decide nak tulis semua 
pasal love story Cik Wanny ngan Incik Dean ni pun
Cik Wanny dah fikirkan kemungkinan macam ni akan jadi
so anggap je la sebagai cabaran 
dalam usaha menjadi seorang blogger...
pengkritik tu pun cakap
kalau berani nak tulis blog
kena la berani nak terima kritikan
ni kan LIFE
hehehe....
so Cik Wanny dah lama terima cabaran ni ok
bukan sebab dia yer...

dan ada seorang blogger bagi nasihat kat Cik Wanny
"orang hebat selalunya dikritik"
dan lagi satu ayat yang memang wat
Cik Wanny jadi kuat..
"if people are trying to bring you down.
it means that u are above than him"
yeaahhh........ hehehe
thanks kawan!!!!

so buat orang tu..
kalau betul la awak ni orang yang awak maksudkan
saya nak bagitau yang saya
maafkan awak..
yang saya terima kritikan awak
sebagai satu kritikan yang membina
tapi tidak la bermaksud untuk menghentikan
cerita cinta saya
dan yang paling penting
saya akan kawan ngan awak
macam awak kawan ngan saya
sebelum awak kritik saya
saya ok jer!!

No comments: