KaTa- kAtA CK

Blog persendirian ini kepunyaan Nurul Syazwani. Blog ini menceritakan kisah hidup beliau selama dia bernafas di atas dunia ni. Bagi sesiapa yang tak suka akan blog ini boleh la beredar dengan kadar segera tanpa meninggalkan jejak. Ini kerana andai jejak itu meninggalkan jejak di hati beliau, maka mampukah peninggal jejak itu untuk mencari beliau di Padang Masyar kelak untuk meminta maaf... Sekian.... AKU TAK SUKA ANYNOMOUS!!!

pelangi yang indah tu hanyalah kebahagiaan sementara untuk kita... bila-bila masa hujan akan turun menandakan hidup kita bakal diuji lagi... usah bertanya kenapa pelangi yang indah itu muncul hanya untuk seketika... kita hanya perlu bersyukur kerana pelangi itu masih sudi menjengah kita untuk memberi kebahagian kepada kita.. ALHAMDULILLAH...

Tuesday, September 13, 2011

Cik Wanny, aku, saya

Assalamualaikum
banyak cakap la pulak kan malam ni
entah-entah sampai 10 entry malam ni
hahahaha cukup la wat bekal untuk seminggu kan
setahun jadi blogger
baru teruji dengan gangguan syaitan nih
hissshhhhh....
serabut tol la..
orang kelate katow..."Bose la weh"


tengah termenung mengenangkan nasib diri



sebenarnya tak tau nak cakap ape
tapi dalam hati ni ada segumpal
rasa tak puas hati 
rasa tak tenang
tambah lak ari ni
one of my best frenz cakap
"ingat senang ke nak jadi blogger"
dengan nada menyindir
bukan nada memberi nasihat

aku ingatkan as a frenz nak bagi nasihat
tapi nak menyindir lak
tak pe.. kawan jangan risau
nanti suatu hari nanti 
aku akan terima kasih kat kawan tu
sebab dah sindir aku
dan aku sahut sebagai cabaran
tapi terima kasih je la
nak tumpang senang aku nanti tak boleh
aku memang kedekut!!! 


tapi lagi sentap ar
sebab kawan tu yang aku nak jaga dia tiap saat
yang aku nak sapu air mata dia bila dia nangis
orang yang aku sediakan ape saja untuk dia senang
last-last wat cam ni
huh...!!! bak kat kawan aku petang tadi
"susu dibalas tuba"
cam tu ar lebih kurang
tapi tak kesah ar..
aku pun dah lama sabar ngan ko.. so titik

berbalik pada tajuk asal
"Cik Wanny, aku dan saya"
ni antara nama yang akan
aku guna untuk bahasakan diri aku
kat blog ni
kalau citer pasal personal life aku guna "Cik Wanny"
kalau nak marah cam ni aku guna "aku"
kalau mood biasa sajaaaaaaaa, aku guna "saya"
jangan marah yer kalau kasar

bagi aku...orang ni macam-macam tau
aku pun macam-macam jugak
so aku terima la kawan yang macam-macam ni
asalkan dia pun terima aku yang dah 14 macam ni

No comments: