KaTa- kAtA CK

Blog persendirian ini kepunyaan Nurul Syazwani. Blog ini menceritakan kisah hidup beliau selama dia bernafas di atas dunia ni. Bagi sesiapa yang tak suka akan blog ini boleh la beredar dengan kadar segera tanpa meninggalkan jejak. Ini kerana andai jejak itu meninggalkan jejak di hati beliau, maka mampukah peninggal jejak itu untuk mencari beliau di Padang Masyar kelak untuk meminta maaf... Sekian.... AKU TAK SUKA ANYNOMOUS!!!

pelangi yang indah tu hanyalah kebahagiaan sementara untuk kita... bila-bila masa hujan akan turun menandakan hidup kita bakal diuji lagi... usah bertanya kenapa pelangi yang indah itu muncul hanya untuk seketika... kita hanya perlu bersyukur kerana pelangi itu masih sudi menjengah kita untuk memberi kebahagian kepada kita.. ALHAMDULILLAH...

Thursday, February 24, 2011

aku mampusssssss

waaaaaaaahhhhhhhhhh...nape Cik Wanny mampus..??? mampus jer.. tak mati pon lagi. huhu... Cik Wanny sekarang ni kan mc satu minggu... maknanya dah seminggu jugak la tinggal kelas kan??? yer tinggal kelas bermaksud tak pergi kelas, tak dengar ape-ape lecture. ooohhhhhoooo... sudah tentu banyak yang tertinggalkan?? yang pasti Cik Wanny dah postpone test BO. so Cik Wanny kena amik test tu bila masuk kelas minggu depan.

yang paling azab bila BARU dapat tau yang test LAW adalah hari rabu ni. yess this coming wednesday. how can it happens so early.. waaaaaaaaaaaaa....camne ni...cam ne nak study ooo..... siyesly tekak Cik Wanny ni tak ok sangat-sangat. rasa sakit sangat. especially time batuk. dah la sekarang ni asyik batuk lak. Allah je la tau betapa azabnya rasa time nak batuk tu.

tak sabar nak tunggu ari ahad ni, jumpa doktor. nak tanya doktor nape saya sakit sangat ni. waaaaaaaaaaa....... nak mintak ubat tahan sakit. pastu terus direct balik uitm untuk hadap semua yang ada ni. eeemmm...camne ni???? tak sanggup rasanya study ngan keadaan cam ni. dah la setiap kali batuk tu kena pergi toilet. bayangkan dalam batuk masa dalam kelas... berapa kali la Cik Wanny kena pergi toilet. uhukkkk.......

sekarang ni dah la merajuk ngan Incik Dean sebab dia tak datang umah. malas giler nak layan mesej dia sekarang ni. langsung takde mood sebab dia jugak yang ruin all my good mood in this day. sakit hati kan!!! sekarang ni baru tau banyak lak kerja yang ada kat uitm tu.. huh!!! camne nak hadap semua ni.. dah la dok umah cam-cam hal jadi, terjadi, bakal jadi, dan sering terjadi. i hate this. huh!!!

2 comments:

Woofer Storm said...

gud luck..hehee

follow sni,cool je^^

Cahaya Kewangianku said...

hhhehehe....tq follow..naper gud luck?? huhu