KaTa- kAtA CK

Blog persendirian ini kepunyaan Nurul Syazwani. Blog ini menceritakan kisah hidup beliau selama dia bernafas di atas dunia ni. Bagi sesiapa yang tak suka akan blog ini boleh la beredar dengan kadar segera tanpa meninggalkan jejak. Ini kerana andai jejak itu meninggalkan jejak di hati beliau, maka mampukah peninggal jejak itu untuk mencari beliau di Padang Masyar kelak untuk meminta maaf... Sekian.... AKU TAK SUKA ANYNOMOUS!!!

pelangi yang indah tu hanyalah kebahagiaan sementara untuk kita... bila-bila masa hujan akan turun menandakan hidup kita bakal diuji lagi... usah bertanya kenapa pelangi yang indah itu muncul hanya untuk seketika... kita hanya perlu bersyukur kerana pelangi itu masih sudi menjengah kita untuk memberi kebahagian kepada kita.. ALHAMDULILLAH...

Saturday, June 9, 2012

Ambil Hati Si Dia

awak, saya taw, saya nie xsama cam awak
awak hidup cara awak, saya idup cara saya
tapi bile kite  nak bersatu menjadi satu
akan banyak benda yang terjadi
yang baik mahupun buruk

kite sama-sama mahukan hubungan yang terbaik
tapi kadang-kadang, benda yang buruk datang
awak ada kelemahan awak, saya ada kelemahan saya
tapi hubungan nie pelikkan, masing-masing nak yang terbaik
sampai kadang-kadang kite tipu diri kite sendiri



tapi realitinya, benda yang terbaik itulah menjadi masalah
sebab benda yang baik saja yang dicari
sehingga kite terperangkap jauh, jauh ke dalam
tanpa kite sedari, yang kite sudah berubah
berubah menjadi diri kite yang kite tak tau

awak, saya nak awak tahu
awak kata, awak berubah demi saya
saya hargai awak, hargai sangat-sangat
awak buat segala-galanya demi saya
awak anggap saya yang pertama dan terakhir bg awak

tapi tak sama dengan saya
awak nak saya juga berubah
berubah seperti yang awak nak
awak...bukan mudah untuk saya berubah
bukan senang taw awak

tak mengapalah awak
saya akan ikhtiar jadi seperti yang awak nak
walaupun kadang-kadang sukar untuk saya buat
saya akan cuba yang terbaik untuk awak
kerana awak juga yang pertama dan terakhir bagi saya

saya nak tengok awak cam gini
senyum selalu, baru senang hati saya
awak tau tak yang senyuman awak tu berbisa
awak buat saya lemah bila awak senyum
dan senyuman awak jugalah yang membankitkan semangat saya

awak, cukup-cukup lah sakit hati dengan saya
kadang-kadang saya tak boleh faham keadan
saya nak yang terbaik untuk awak
saya nak buat awak senyum dan bahagia
saya nak mencintai awak

awak, saya minta maaf dengan awak
saya tahu, setiap titisan air mata awak
tidak dapat saya balas dengan kemaafan, tidak dapat saya tanggung
tapi saya nk awak tahu, saya amat-amat sayangkan awak
hanya ada awak di hati saya untuk selama-lamanya

saya harap, awak maafkan saya
saya janji, saya akan cuba buat yang terbaik untuk awak
saya akan jaga awak baik-baik
saya akan pujuk awak bila merajuk
saya akan teman awak bila awak susah
akan menjaga awak bila sakit
saya akan mengesat air mata awak bila awak sedih
sya akan sentiasa ada hati awak
saya mencintai awak sepenuh hati saya
saya akan beri kebahagian untuk awak
dan
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
saya selalu akan mendampingi awak setiap masa.....



akhir kata, saya harap awak terima diri saya
terima saya seadanya.......wassalam....^^



No comments: