KaTa- kAtA CK

Blog persendirian ini kepunyaan Nurul Syazwani. Blog ini menceritakan kisah hidup beliau selama dia bernafas di atas dunia ni. Bagi sesiapa yang tak suka akan blog ini boleh la beredar dengan kadar segera tanpa meninggalkan jejak. Ini kerana andai jejak itu meninggalkan jejak di hati beliau, maka mampukah peninggal jejak itu untuk mencari beliau di Padang Masyar kelak untuk meminta maaf... Sekian.... AKU TAK SUKA ANYNOMOUS!!!

pelangi yang indah tu hanyalah kebahagiaan sementara untuk kita... bila-bila masa hujan akan turun menandakan hidup kita bakal diuji lagi... usah bertanya kenapa pelangi yang indah itu muncul hanya untuk seketika... kita hanya perlu bersyukur kerana pelangi itu masih sudi menjengah kita untuk memberi kebahagian kepada kita.. ALHAMDULILLAH...

Friday, June 8, 2012

Ye la Awak....Saya wat ape yang patut yer..

Assalamualaikum....
dah nak pukul 12 masa Cik Wanny taip entry ni...
asyik pendam je perasaan ni dalan lubuk hati..
kenapa la saya yang perlu mengalah eh??
Dah la salah awak...
saya dah tanggung pon salah awak...
bukan kejap yer awak... 
lama tau...
tapi malam ni saya jugak yang akan mengalah ngan awak


yer awak.. semua ni sebab saya sayang awak tau
tapi awak.. nape la nak pentingkan diri sendiri..
saya pun tak tahu nak wat ape dan 
nak cakap ape..
tadi kawan baik saya suruh cakap baik-baik ngan awak
eerrrmmm.. saya memang nak cakap baik-baik pon ngan awak..
dah tak ada rasa marah pon
dah 2 minggu kan saya marah awak..
sekarang ni dah tak de rasa nak pun..

ye awk..
saya tahu awak yang masuk fb saya tadi..
dan yer jugak.. saya pon ada masuk fb awak..
haha
rupa-rupanya awak dah tukar password tadi..
saya pun tukar jugak..
hehe...

ntah la awak.. 
saya ni penat tau nak putus ngan awak
malas nak cari orang lain...
pastu nak start berkasih sayang balik
saya penat la awak..
saya dah banyak kali putus sambung sebelum ni
alang-alang kita dah bertunang ni...
saya tak nak la putus..
saya akan berusaha bersungguh-sungguh untuk 
pertahankan hubungan kita awak..

sekarang saya dah tahu apa masalah awak..
saya akan usaha untuk selesaikannye bersama-sama ngan awak
yer.. sebab saya dah tau masalah awak
maka senang la saya untuk memahami awak.. 
tapi maafkan saya awak andai suatu hari nanti 
kita tak ditakdirkan bersama
kita hanya mampu merancangkan..
tapi kita tak mampu nak melaksanakannya tanpa
Keizinan daripadaNya
















No comments: